“Vildeste oplevelse”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Dette museum skal opleves. Fantastisk oplevelse at se svæveflyene, og gå inde i en Dacota flyver med lyd på.

Største oplevelse af museer i Normandiet.

Tak, KentHolm
Filtrér

Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Dette museum var det bedste på turen i Normandiet
Utrolig livlig gjordt
En oplevelse uden lige
Lydoptagelser som om man selv havde været det

Tak, Merete K
Anmeldt 10. august 2017 fra mobile enheder

Mellemstort museum fordelt på 4 små bygninger, så det er let overskueligt. Rigtig flot sat op og med god variation i tableauer, små biografer og tekst. Let tilgengæligt med klapvogn
Lige overfor museet ligger byens kirke, som er et must-see. Måske den eneste kirke i verden, som har faldskærmssoldater i glasmosaikkerne - vi var i byen på en torsdag og der var et stort og alsidigt marked foran kirken

Tak, Line Marie F
Anmeldt 6. august 2016 fra mobile enheder

Jeg har besøgt invasionskysten gentagende gange og set et væld af museer , en del af disse udvides og fornyes løbende og airborn museet er et af disse.
Byen og invasions historien omhandlende denne er en lille oplevelse i sig selv, men museet bør man bestemt besøge, da det på en ny og spændende måde forsøger, at give dig en fornemmelse af hvad de mange soldater gik igennem før under og efter invasionen.
God fornøjelse.

Tak, Lars B
Anmeldt 31. juli 2015

Flot og gennemført museum, der binder den brede historie om D-dag sammen med den helt lokale, om de mange faldskærmssoldater der mødte deres endeligt på markerne omkring Saint Mère Eglise.

Tak, JesperTP

Rejsende, der kiggede på Airborne Museum, kiggede også på

Har du været i Airborne Museum? Fortæl om dine oplevelser!