“Wonderful look over the river and to the old bridge - and very good food!”

Fleurs D'Olargues Restaurant
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 31. juli 2018

Fantastisk dejligt sted med fantastisk dejlig mad. Fransk mad når den er bedst. Restauranten er dansk-ejet og drives af familien i to generationer. Spørg til stedets historie og få en dejlig fortælling om hele opbygningen og arbejdet med at grundlægge og drive restauranten. Skønt at høre. Skønt at føle den passion som indehaverne føler.
Flot åbent køkken med kig fra både restaurant og gaden. Flot, flot indrettet restaurant og udendørs servering med flot udsigt.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, FrankDenmark1955

Anmeldt 29. august 2017

Vi kom for sent deres almindelige åbningstid. Men blev alligevel tilbudt tomatsuppe eller humus. Det smagte skønt. Derudover fik vi en dejlig hjemmelavet citron mousse

Dato for besøg: august 2017
Tak, JetteGreve2013
Anmeldt 2. juli 2017

En helt og aldeles fantastisk oplevelse hvad alt angår. Super god mad, nærværende, ægte og professionel stemning og og betjening. Flotte, hyggelige rammer. Hvis jeg kunne give 7 stjerner ud af 5, så gjorde jeg det. Er man på disse kanter kan dette sted klart anbefales - det er faktisk et must at aflægge et besøg hér-

Dato for besøg: juni 2017
Tak, LiseE54
Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse ❤️
Atmosfære/beliggenhed/værelser/service/restaurant/mad ❤️alt er top
Joan, Anders og deres familie har skabt et ganske specielt sted i en smuk lille by. En kulturel perle.

Dato for besøg: juni 2017
1  Tak, Anne-Marie S
Anmeldt 8. marts 2017

Var der 1. gang i 2016 og håber på et gensyn i april 2017.
Fantastisk lille by og udsigten helt fantastisk- for ikke at sbakke om den dejlige mad og venlige servering.
det må være top-karakter.!

Dato for besøg: april 2016
Tak, 247kaos

Rejsende, der kiggede på Fleurs D'Olargues Restaurant, kiggede også på

Har du været i Fleurs D'Olargues Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!