“7 stjerner (ud af 5)”

Restaurant Fleurs D'Olargues
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2017

En helt og aldeles fantastisk oplevelse hvad alt angår. Super god mad, nærværende, ægte og professionel stemning og og betjening. Flotte, hyggelige rammer. Hvis jeg kunne give 7 stjerner ud af 5, så gjorde jeg det. Er man på disse kanter kan dette sted klart anbefales - det er faktisk et must at aflægge et besøg hér-

Dato for besøg: juni 2017
Tak, LiseE54

Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse ❤️
Atmosfære/beliggenhed/værelser/service/restaurant/mad ❤️alt er top
Joan, Anders og deres familie har skabt et ganske specielt sted i en smuk lille by. En kulturel perle.

Dato for besøg: juni 2017
1  Tak, Anne-Marie S
Anmeldt 8. marts 2017

Var der 1. gang i 2016 og håber på et gensyn i april 2017.
Fantastisk lille by og udsigten helt fantastisk- for ikke at sbakke om den dejlige mad og venlige servering.
det må være top-karakter.!

Dato for besøg: april 2016
Tak, 247kaos
Anmeldt 18. juli 2016 fra mobile enheder

Familien på 5 tilbragte sammen med 2 venner en super aften på Fleurs D'Olargues. Rigtig god steming og fantastisk beliggenhed på kanten af en særlig smuk by. Maden var pragtfuld og vi var alle meget tilfredse og vil 110% finde vej dertil igen. Husk at booke bord!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 876christofferr
Anmeldt 11. april 2016

Vi har besøgt Fleurs d'Olargues adskillige gange, og hver gang har vi haft en unik oplevelse. Fremragende kok, altid spændende retter, udsøgte lokale vine og en yderst venlig og professionel betjening. For slet ikke at nævne beliggenheden. Gå ikke glip af denne perle, hvis I er på egnen.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, OleAmby

Rejsende, der kiggede på Restaurant Fleurs D'Olargues, kiggede også på

Har du været i Restaurant Fleurs D'Olargues? Fortæl om dine oplevelser!