“Trist mad.”
Anmeldelse af Café Jorden Rundt

Café Jorden Rundt
Beskrivelse: Historien bag en berømt café Den arkitektoniske særprægede og smukke bygning, som Café Jorden Rundt er placeret i, blev tegnet af arkitekt Helge Møller og opført i 1939. Dens oprindelige formål var at virke som sporsløjfe for linje 14 samt toiletbygning, udendørs ventesal og kiosk. Kiosken lukkede i 1972. Gentofte Kommune gav senere tilladelse til at drive café/restaurant fra bygningen, som i samme forbindelse fik en gennemgribende renovering inden åbningen den 1. maj 1991.Caféens idegrundlag er at nutidens arbejdsomme har et sted, hvor de kan slappe af og hygge sig med familie, venner eller forretningsforbindelser. Her kan gæsterne få slukket tørsten og nyde ukompliceret mad af god kvalitet - til rimelige priser. Enkelt og godt. Og tag ikke fejl - vi går aldrig på kompromis med kvaliteten når det drejer sig om det gæsterne skal sætte tænderne i ... Vi håber, de må føle Dem godt tilpas, og glæder os til at se Dem.

Cafeen er smukt beliggende i en kendt karismatisk bygning - en tidligere terminal.
De unge piger der serverer, er søde og smilende.
Det er en cafe med mange muligheder, som også tidligere har været udnyttet.
Men det er trist, at den nuværende ejer har valgt at servere mad af industrifremstillede fabrikater af dårlig kvalitet.
Fik en salat med laks, som absolut ikke smagte af noget som helst - hverken laksen eller salaten. Dertil en opvarmet bolle af den kvalitet man køber i Netto. Ikke noget smør.
Ejeren burde ville vælge at højne kvaliteten.

Dato for besøg: september 2020
Tak, karsten a

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Kedelig sandwich og kyllingeburger med for meget dressing i. Ingen børnevenlig mad.
God udsigt dog, men maden har været bedre.

Tak, jeanettee339
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Var på Charlottenlund Søbad og skulle have frokost. Valgte take away sandwish. Kylling sandwish var virkelig gode og meget velsmagende. Især karry dressingen var god selv om der var vel nok rigeligt af den. Det dryppede nærmest

Kyllingen var ikke for tør, men kunne måske nok have smagt af mere end den gjorde. Det burde den til en pris af 100 kr. sandwish var meget mættende

Fin og hurtig betjening

Dato for besøg: juni 2020
Tak, A-Anmelder
Anmeldt 15. marts 2020 fra mobile enheder

En dejlig varm kop cacao og et lækkert stykke tærte.. Hygge og varme.. med kik ud over Øresund .
Go service.

Dato for besøg: november 2019
Tak, piarohde5
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

God kaffe i usnobbet atmosfære og udsigt til Øresund. Lækker træstamme og nøddetærte. Rimelige priser og hurtig betjening. Meget varieret menukort. Masser af p-pladser. Tæt på vand og natur.

Tak, sorenhost

Rejsende, der kiggede på Café Jorden Rundt, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i Café Jorden Rundt? Fortæl om dine oplevelser!