“Super service og mad til overkommelige”
Anmeldelse af La Sirena

La Sirena

Super service og mad til overkommelige priser. Også god indretning i restauranten - renoveringen har gjort godt

Dato for besøg: september 2020
Tak, roden13

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Har kun kun prøvet burgeren .... den er til gengæld RIGTIG god. Jeg har bestilt den minimum en gang om måneden de sidste 5 år.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Martinbc3
Anmeldt 26. november 2019 fra mobile enheder

Rigtig fint sted, vinkortet mangler flere vin på glas.
Maden er der intet at udsætte på.
Priser er rimelige når man tager kvalitet og lokation i betrækning.
Alt i alt rigtig fint spisested.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, AllanM81
Anmeldt 5. april 2019

Dejlig frokost i hyggelige omgivelser midt på Jægersborg Alle.God betjening. Absolut et nyt besøg værdigt. Gode priser

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, tlvisti
Anmeldt 20. marts 2019

Det var en rigtig god oplevelse med god service og rigtig god mad. Kan klart anbefales til en god aften inden f.eks en teatertur.

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, LarsD275

Rejsende, der kiggede på La Sirena, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i La Sirena? Fortæl om dine oplevelser!