223 $
Expedia.com223 $
eDreams223 $
Priceline223 $
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Dejligt værelse men koldt ved ankomst, særlig baderummet var "ICE-cold"
Ikke en god og varm velkomst.

Receptionen bad om afregning omgående ved ankomst. Med bagage i hænderne og FØR anvisning af værelser.
Virker meget nervøst lidt i den grådige ende.

Iøvrigt god restaurant dejlig mad med en hyggelig betjening.
God morgenmad.
M.Ellegaard

Dato for ophold: april 2021
Tak, T3476RAmichaele
Anmeldt d. 16. maj 2021 fra mobile enheder

Varmeste anbefaling! Hotellet oser af charme og eksklusivitet. Beliggenheden er superb; tæt på København, men på en stille vej i et hyggeligt område. Vi havde skinnende rene værelser med balkon og fantastisk udsigt over Øresund. Dejlig økologisk morgenmad, og restauranten A Hereford Beefstouw på hotellet serverer vidunderlig mad. Få hundrede meter fra hotellet kan man nyde havnestemning med lidt musik og drinks eller gå en lang tur langs vandet. Bedst af alt: det sødeste og mest servicemindede personale. Vi blev endda kørt til bussen, da vi klokkede i afgangstiderne. Det var aldrig sket på et kædehotel. Vi glæder os allerede til at komme igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, majbritj
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Skovshoved Hotel er et fantastisk hotel, med venligt og professionelt personale. Pæne rene værelser med gode senge. Fantastisk placering i forhold til skov og strand. Cykelafstand fra København. Mit favorit hotel når jeg er i hovedstaden.

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mark1904
Line Nadelmann, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2020

Kære Mark. Tak for din anmeldelse, den er vi utrolig glad for. Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen på Skovshoved hotel. Mvh Team Skovshoved Hotel

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Pænt og rent overalt, sødt personale og fin restauranten med lækker mad, Et personale der kræser om sine kunder. Fik mange smil men jeg var der. Fede værelser med kanon udsigt over vandet.Der meget roligt om aften så det var nemt at sove i de gode senge. Jeg kommer helt sikkert tilbage snart…«

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, KurtN168
LineNadelmann, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Kære Kurt. Mange tak for de fine ord. Vi er glade for, at I havde et godt ophold hos os. Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen. Mvh Team Skovshoved Hotel

Anmeldt d. 13. januar 2019

Deltog i en fest på hotellet og havde forventet mere.

Lokationen er perfekt og forholdene på første etage det samme.

Desværre virkede menuen ret ordinær. Forresten var uden den store smag. Kalvefileten var meget fin, samme var tilbehør. Desværre var saucen uden kraft og smag hvilket gjorde retten kønsløs.

Resten af aftenen var perfekt men kompetent personale og gode omgivelser.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner