Anmeldt d. 13. oktober 2019

Pænt og rent overalt, sødt personale og fin restauranten med lækker mad, Et personale der kræser om sine kunder. Fik mange smil men jeg var der. Fede værelser med kanon udsigt over vandet.Der meget roligt om aften så det var nemt at sove i de gode senge. Jeg kommer helt sikkert tilbage snart…«

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, KurtN168
LineNadelmann, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Kære Kurt. Mange tak for de fine ord. Vi er glade for, at I havde et godt ophold hos os. Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen. Mvh Team Skovshoved Hotel

Anmeldt d. 13. januar 2019

Deltog i en fest på hotellet og havde forventet mere.

Lokationen er perfekt og forholdene på første etage det samme.

Desværre virkede menuen ret ordinær. Forresten var uden den store smag. Kalvefileten var meget fin, samme var tilbehør. Desværre var saucen uden kraft og smag hvilket gjorde retten kønsløs.

Resten af aftenen var perfekt men kompetent personale og gode omgivelser.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, KarstenP633
Anmeldt d. 14. november 2018 fra mobile enheder

Fremragende Hotel hvor man virkelig føler sig godt tilpas.
Pænt og rent overalt, sødt personale og et lækkert morgencomplet.
Restauranten er garant for en kulinarisk oplevelse, kæmpe udvalg i vine og et personale der kræser om sine kunder.
Jeg kommer helt sikkert tilbage snart til det skønne lille hotel, med den fantastiske belligenhed og den venlige atmosfære

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, peteri545
Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Det var en rigtig dejlig oplevelse at bo på Skovshoved Hotel.
Værelset var utrolig flot og pænt indrettet og havde en meget flot udsigt ud over vandet.
Vi startede med en meget lækker frokost i havestuen, som var hyggelig og der var en god temperatur.
Morgenmaden var helt utrolig god og meget flot anrettet i buffeten, god kaffe - der manglede ikke noget.
Rigtig god stemning og atmosfære, top service og betjening i receptionen.
Kan klart anbefale dette hotel :)

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Journey19159195428
Anmeldt d. 24. oktober 2018

Man føler sig forkælet ved overnatning på Skovhoved hotel med den fantastisk dejlige beliggenhed, klassiske charme og nødvendige gode faciliteter. Servicen var fin og morgenmaden fuldgod. Overvej en ekstra gang om hunden skal med. Vi betalte 250 per døgn - 500 kr. for weekenden, hvilket er væsentlig mere end vi plejer.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Birgit L
EvaNadelmannH, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. oktober 2018

Hej BirgitL
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I havde en god oplevelse. Vi elsker at have besøg af hunde, men ja, de koster ekstra pga.mere rengøring bla. for at undgå gener for andre gæster med allergi.