Anmeldt d. 13. januar 2019

Deltog i en fest på hotellet og havde forventet mere.

Lokationen er perfekt og forholdene på første etage det samme.

Desværre virkede menuen ret ordinær. Forresten var uden den store smag. Kalvefileten var meget fin, samme var tilbehør. Desværre var saucen uden kraft og smag hvilket gjorde retten kønsløs.

Resten af aftenen var perfekt men kompetent personale og gode omgivelser.

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, KarstenP633
Anmeldt d. 14. november 2018 fra mobile enheder

Fremragende Hotel hvor man virkelig føler sig godt tilpas.
Pænt og rent overalt, sødt personale og et lækkert morgencomplet.
Restauranten er garant for en kulinarisk oplevelse, kæmpe udvalg i vine og et personale der kræser om sine kunder.
Jeg kommer helt sikkert tilbage snart til det skønne lille hotel, med den fantastiske belligenhed og den venlige atmosfære

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, peteri545
Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Det var en rigtig dejlig oplevelse at bo på Skovshoved Hotel.
Værelset var utrolig flot og pænt indrettet og havde en meget flot udsigt ud over vandet.
Vi startede med en meget lækker frokost i havestuen, som var hyggelig og der var en god temperatur.
Morgenmaden var helt utrolig god og meget flot anrettet i buffeten, god kaffe - der manglede ikke noget.
Rigtig god stemning og atmosfære, top service og betjening i receptionen.
Kan klart anbefale dette hotel :)

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Journey19159195428
Anmeldt d. 24. oktober 2018

Man føler sig forkælet ved overnatning på Skovhoved hotel med den fantastisk dejlige beliggenhed, klassiske charme og nødvendige gode faciliteter. Servicen var fin og morgenmaden fuldgod. Overvej en ekstra gang om hunden skal med. Vi betalte 250 per døgn - 500 kr. for weekenden, hvilket er væsentlig mere end vi plejer.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Birgit L
EvaNadelmannH, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. oktober 2018

Hej BirgitL
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I havde en god oplevelse. Vi elsker at have besøg af hunde, men ja, de koster ekstra pga.mere rengøring bla. for at undgå gener for andre gæster med allergi.

Anmeldt d. 12. august 2018 fra mobile enheder

Pris og kvalitet, samt service hænger ikke sammen. Personalet mangler engagement, smil og lidt friskhed.
Hukommelse forefindes ikke,, så man skal gentage sine bestillinger op til flere gange, og dette på trods af ganske få gæster.
Restauranten er et kapitel for sig... du bestiller ved, at skrive på en bestillingsside,men nå maden så endelig kommer, så spørger personalet hver enkelt om hvad man har bestilt.., total forvirring.
Værelserne er dog rene og pæne, så ganske ok.
Her kommer jeg ikke igen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Mhh1345
Eva Nadelmann H, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2018

Hej - det er vi da meget kede af at læse
Vi hører selvfølgelig gerne lidt mere om din oplevelse på hotellet i fht gentagne bestillinger. Du er meget velkommen til at skrive en uddybende mail på reception@skovshovedhotel.com
Restauranten, A Hereford Beefstouw har jo bla. som koncept, at man skal skrive sin bestilling på en seddel.