Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Det var en rigtig dejlig oplevelse at bo på Skovshoved Hotel.
Værelset var utrolig flot og pænt indrettet og havde en meget flot udsigt ud over vandet.
Vi startede med en meget lækker frokost i havestuen, som var hyggelig og der var en god temperatur.
Morgenmaden var helt utrolig god og meget flot anrettet i buffeten, god kaffe - der manglede ikke noget.
Rigtig god stemning og atmosfære, top service og betjening i receptionen.
Kan klart anbefale dette hotel :)

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Journey19159195428
Anmeldt d. 24. oktober 2018

Man føler sig forkælet ved overnatning på Skovhoved hotel med den fantastisk dejlige beliggenhed, klassiske charme og nødvendige gode faciliteter. Servicen var fin og morgenmaden fuldgod. Overvej en ekstra gang om hunden skal med. Vi betalte 250 per døgn - 500 kr. for weekenden, hvilket er væsentlig mere end vi plejer.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Birgit L
EvaNadelmannH, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. oktober 2018

Hej BirgitL
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at I havde en god oplevelse. Vi elsker at have besøg af hunde, men ja, de koster ekstra pga.mere rengøring bla. for at undgå gener for andre gæster med allergi.

Anmeldt d. 12. august 2018 fra mobile enheder

Pris og kvalitet, samt service hænger ikke sammen. Personalet mangler engagement, smil og lidt friskhed.
Hukommelse forefindes ikke,, så man skal gentage sine bestillinger op til flere gange, og dette på trods af ganske få gæster.
Restauranten er et kapitel for sig... du bestiller ved, at skrive på en bestillingsside,men nå maden så endelig kommer, så spørger personalet hver enkelt om hvad man har bestilt.., total forvirring.
Værelserne er dog rene og pæne, så ganske ok.
Her kommer jeg ikke igen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Mhh1345
Eva Nadelmann H, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2018

Hej - det er vi da meget kede af at læse
Vi hører selvfølgelig gerne lidt mere om din oplevelse på hotellet i fht gentagne bestillinger. Du er meget velkommen til at skrive en uddybende mail på reception@skovshovedhotel.com
Restauranten, A Hereford Beefstouw har jo bla. som koncept, at man skal skrive sin bestilling på en seddel.

Anmeldt d. 9. juni 2018 fra mobile enheder

Intimkoncert på skovshoved hotel kan IKKE anbefales

Rasmus Walter var fantastisk og så er der ikke mere godt at sige om den fredag aften, udover selskabet.
Forventninger - ingen i vores selskab på 4 personer havde forventet, at skulke sidde ved 10 mands borde i et lokale der mindede mest af alt om et overfyldt forsamlingshus i forhold til antal gæster og støj.
Ingen information om at der skulle gå fra kl19-2230 før Walter kom på senen- men så kunne der selvfølgelig sælges en masse drikkevare...,
Og så var der lige tjenerne- et helt kapitel for sig, hvor havde i støvet dem op??
Ved bord 13 gik det da også helt galt- vin som burde serveres kold, var varm- ingen kølere- så der blev hentet isterninger..iøvrigt alt for dyr i forhold til kvalitet..
Da hovedretten dukkede op var kødet råt og rødvinen vi skulle have til, havde tjeneren svært ved at hælde op uden at ramme dug,gulv og gæster ( fik dog resten af flasken u.b)Der blev hældt souce på en af gæsternes stole.
Generelt levede middagen ikke op til forventningerne- plejer at være super lækker, men det er tilsyneladende slut med det.
Hele arrangementet var alt for dyrt i forhold til kvaliteten
Det er bare om igen skovshoved Hotel!!

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Charlotte B
Anmeldt d. 20. maj 2018

Det er altid en udsøgt oplevelse af overantte på Skovshoved Hotel. Klassisk, old-school på den moderne måde. Elegant, håndholdt, en slags luksus-hippie oase midt i "reservatet". Udsigten altid totalt imponerende. Morgenmaden ligeså god. Menj jeg fik fornemmelsen, at priserne lige har fået et nyk opad?

Værelsestip: Værelse mod Strandvejen
Dato for ophold: maj 2018