Fastlås den laveste pris fra disse websites
225 $
Expedia.com225 $
Hotels.com225 $
CheapTickets225 $
eDreams225 $
Orbitz.com225 $
Travelocity225 $
Anmeldt d. 12. august 2018 fra mobile enheder

Pris og kvalitet, samt service hænger ikke sammen. Personalet mangler engagement, smil og lidt friskhed.
Hukommelse forefindes ikke,, så man skal gentage sine bestillinger op til flere gange, og dette på trods af ganske få gæster.
Restauranten er et kapitel for sig... du bestiller ved, at skrive på en bestillingsside,men nå maden så endelig kommer, så spørger personalet hver enkelt om hvad man har bestilt.., total forvirring.
Værelserne er dog rene og pæne, så ganske ok.
Her kommer jeg ikke igen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Mhh1345
Eva Nadelmann H, Chef  hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2018

Hej - det er vi da meget kede af at læse
Vi hører selvfølgelig gerne lidt mere om din oplevelse på hotellet i fht gentagne bestillinger. Du er meget velkommen til at skrive en uddybende mail på reception@skovshovedhotel.com
Restauranten, A Hereford Beefstouw har jo bla. som koncept, at man skal skrive sin bestilling på en seddel.

Anmeldt d. 9. juni 2018 fra mobile enheder

Intimkoncert på skovshoved hotel kan IKKE anbefales

Rasmus Walter var fantastisk og så er der ikke mere godt at sige om den fredag aften, udover selskabet.
Forventninger - ingen i vores selskab på 4 personer havde forventet, at skulke sidde ved 10 mands borde i et lokale der mindede mest af alt om et overfyldt forsamlingshus i forhold til antal gæster og støj.
Ingen information om at der skulle gå fra kl19-2230 før Walter kom på senen- men så kunne der selvfølgelig sælges en masse drikkevare...,
Og så var der lige tjenerne- et helt kapitel for sig, hvor havde i støvet dem op??
Ved bord 13 gik det da også helt galt- vin som burde serveres kold, var varm- ingen kølere- så der blev hentet isterninger..iøvrigt alt for dyr i forhold til kvalitet..
Da hovedretten dukkede op var kødet råt og rødvinen vi skulle have til, havde tjeneren svært ved at hælde op uden at ramme dug,gulv og gæster ( fik dog resten af flasken u.b)Der blev hældt souce på en af gæsternes stole.
Generelt levede middagen ikke op til forventningerne- plejer at være super lækker, men det er tilsyneladende slut med det.
Hele arrangementet var alt for dyrt i forhold til kvaliteten
Det er bare om igen skovshoved Hotel!!

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Charlotte B
Anmeldt d. 20. maj 2018

Det er altid en udsøgt oplevelse af overantte på Skovshoved Hotel. Klassisk, old-school på den moderne måde. Elegant, håndholdt, en slags luksus-hippie oase midt i "reservatet". Udsigten altid totalt imponerende. Morgenmaden ligeså god. Menj jeg fik fornemmelsen, at priserne lige har fået et nyk opad?

Værelsestip: Værelse mod Strandvejen
Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, AndersMonrad
Anmeldt d. 28. februar 2018

Hotellet er beliggende i den nordlige og dyre del af København. Hotellet er for nogle år siden renoveret, men er stadig en ældre lidt "slidt" dame.

Høflig og korrekt betjening.

Morgenmaden er vel ovre i den dyre ende.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, HenrikH28
Anmeldt d. 7. december 2017 fra mobile enheder

Tak for et dejligt ophold, hvor jeg med utroligt venligt og smilende personale, fantastisk betjening, god mad, skønt værelse med udsigt og rolig atmosfære kunne slappe af efter nogle lange og hektiske arbejdsdage. Absolut ikke sidste gang jeg har besøgt jer!

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HH0410
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2017

Tusind tak for dine fine ord. De er spredt ud i huset og vi glæder os til at byde dig hjertelig velkommen igen...
Glædelig jul & godt nytår!
Bedste hilsner
Pia Remillard