FindHotel
Hotels.com225 $
CheapTickets225 $
eDreams225 $
Anmeldt d. 9. juni 2018 fra mobile enheder

Intimkoncert på skovshoved hotel kan IKKE anbefales

Rasmus Walter var fantastisk og så er der ikke mere godt at sige om den fredag aften, udover selskabet.
Forventninger - ingen i vores selskab på 4 personer havde forventet, at skulke sidde ved 10 mands borde i et lokale der mindede mest af alt om et overfyldt forsamlingshus i forhold til antal gæster og støj.
Ingen information om at der skulle gå fra kl19-2230 før Walter kom på senen- men så kunne der selvfølgelig sælges en masse drikkevare...,
Og så var der lige tjenerne- et helt kapitel for sig, hvor havde i støvet dem op??
Ved bord 13 gik det da også helt galt- vin som burde serveres kold, var varm- ingen kølere- så der blev hentet isterninger..iøvrigt alt for dyr i forhold til kvalitet..
Da hovedretten dukkede op var kødet råt og rødvinen vi skulle have til, havde tjeneren svært ved at hælde op uden at ramme dug,gulv og gæster ( fik dog resten af flasken u.b)Der blev hældt souce på en af gæsternes stole.
Generelt levede middagen ikke op til forventningerne- plejer at være super lækker, men det er tilsyneladende slut med det.
Hele arrangementet var alt for dyrt i forhold til kvaliteten
Det er bare om igen skovshoved Hotel!!

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Charlotte B
Anmeldt d. 20. maj 2018

Det er altid en udsøgt oplevelse af overantte på Skovshoved Hotel. Klassisk, old-school på den moderne måde. Elegant, håndholdt, en slags luksus-hippie oase midt i "reservatet". Udsigten altid totalt imponerende. Morgenmaden ligeså god. Menj jeg fik fornemmelsen, at priserne lige har fået et nyk opad?

Værelsestip: Værelse mod Strandvejen
Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, AndersMonrad
Anmeldt d. 28. februar 2018

Hotellet er beliggende i den nordlige og dyre del af København. Hotellet er for nogle år siden renoveret, men er stadig en ældre lidt "slidt" dame.

Høflig og korrekt betjening.

Morgenmaden er vel ovre i den dyre ende.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, HenrikH28
Anmeldt d. 7. december 2017 fra mobile enheder

Tak for et dejligt ophold, hvor jeg med utroligt venligt og smilende personale, fantastisk betjening, god mad, skønt værelse med udsigt og rolig atmosfære kunne slappe af efter nogle lange og hektiske arbejdsdage. Absolut ikke sidste gang jeg har besøgt jer!

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HH0410
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2017

Tusind tak for dine fine ord. De er spredt ud i huset og vi glæder os til at byde dig hjertelig velkommen igen...
Glædelig jul & godt nytår!
Bedste hilsner
Pia Remillard

Anmeldt d. 21. november 2017

Bordet bestilt i god tid. Sjusket modtagelse af 93årig i vores selskab ville fejre fødselsdagen med lunch, som var uspiselig :
Røget sild klasket sammen med æggeblommen, så det lignede leverpostej.
Rugbrødet hårdt.
Fiskefilet lille og ynkelig.
Klagede efterfølgende telefonisk. Blev lovet en middag.
Vores 93årige fik den sidste frokost på Skovshoved Hotel.
Nej tak til at sætte os til bords fremover.
Føj for en servering til næsten 1200 DKK

Værelsestip: view eller udsigt
Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, JANE V
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2017

Kære Jane V

Tak for endnu en tilbagemelding. Efter vores gode snak sidst, er jeg naturligvis ked af, at høre dette. Gudskelov får vi rigtig mange gode tilbagemeldinger på netop disse frokostretter og derfor ser vi frem til, at kunne byde velkommen igen og her vise, at vi også er andet end 'moderne' røget sild.

Igen tak for din tid taget,

Bedste hilsner
Pia E. Remillard