Hotels.com
216 $
Travelocity
eDreams223 $
Anmeldt d. 28. februar 2018

Hotellet er beliggende i den nordlige og dyre del af København. Hotellet er for nogle år siden renoveret, men er stadig en ældre lidt "slidt" dame.

Høflig og korrekt betjening.

Morgenmaden er vel ovre i den dyre ende.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, HenrikH28
Anmeldt d. 7. december 2017 fra mobile enheder

Tak for et dejligt ophold, hvor jeg med utroligt venligt og smilende personale, fantastisk betjening, god mad, skønt værelse med udsigt og rolig atmosfære kunne slappe af efter nogle lange og hektiske arbejdsdage. Absolut ikke sidste gang jeg har besøgt jer!

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HH0410
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2017

Tusind tak for dine fine ord. De er spredt ud i huset og vi glæder os til at byde dig hjertelig velkommen igen...
Glædelig jul & godt nytår!
Pia Remillard

Anmeldt d. 21. november 2017

Bordet bestilt i god tid. Sjusket modtagelse af 93årig i vores selskab ville fejre fødselsdagen med lunch, som var uspiselig :
Røget sild klasket sammen med æggeblommen, så det lignede leverpostej.
Rugbrødet hårdt.
Fiskefilet lille og ynkelig.
Klagede efterfølgende telefonisk. Blev lovet en middag.
Vores 93årige fik den sidste frokost på Skovshoved Hotel.
Nej tak til at sætte os til bords fremover.
Føj for en servering til næsten 1200 DKK

Værelsestip: view eller udsigt
Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, JANE V
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2017

Kære Jane V

Tak for endnu en tilbagemelding. Efter vores gode snak sidst, er jeg naturligvis ked af, at høre dette. Gudskelov får vi rigtig mange gode tilbagemeldinger på netop disse frokostretter og derfor ser vi frem til, at kunne byde velkommen igen og her vise, at vi også er andet end 'moderne' røget sild.

Igen tak for din tid taget,

Pia E. Remillard
Direktør

Anmeldt d. 13. november 2017 fra mobile enheder

Vi var inviteret til 60 års fødselsdag og var tre vennepar.
Værten udvalgte Skovsermenuen, med hertil dejlige vine.

Maden var en dejlig symfoni af smagsoplevelser, med hertil afpasset vine. Aften blev afsluttet med kaffe og et hertil dejligt glas Rom.

Tjerneren var om os, havde glimt i øjet, og en fantastisk præstation af mad og vine, hvor viden og sjove indspark blev kombineret.

Dato for ophold: november 2017
Tak, 155j_rgent
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2017

Kære Jørgen

Tusind tak for din fine tilbagemelding, som straks er viderebragt til¨både jeres tjener og til resten af huset.
Vi er glade for at I nød aftenen og håber at få lov til at byde jer velkommen tilbage...

Pia Remillard
Direktør

Anmeldt d. 28. oktober 2017

Jeg vil starte med at rose Rasmus Walther, for en fremragende koncert, og show. top klasse.
Maden var mindre heldig. Forretten var helt perfekt, og gav håb om en dejlig aften, men hovedretten skuffede fælt.
En gang fedtet og smagløse kæber, som samtlige gæster ved vores bord levnede over halvdelen af. Vi kunne se på nabobordene at det var samme mønster. Der var kun 2-3 små kartofler til hver, så man blev ikke engang mæt.
Desserten mindende om en gang pulver citron fromage, men smagte nogenlunde.
Jeg håber restauranten selv lagde mærke til hvor mange halv fyldte tallerkener der blev båret ud, og tager det til efterretning.
Med hensyn til bordene og antallet af mennesker, var der nok klemt lidt flere ind, end der var plads til. Jeg ved godt at det var en intim koncert, men selv tjenerne kunne ikke komme forbi uden at alle skulle rykke sig, og det lykkedes også for en af tjenerne at spilde en cola ned af min side dame, på grund af den trange plads.
Når man nu giver ret mange penge for en flaske hvidvin, ville det være dejligt med en vinkøler, da temperaturen var meget høj i lokalet, var vinen varm næsten med det samme.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, FrankH610
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2017

Kære Frank

Allerførst tusind tak for din tilbagemelding og de fine ord til Rasmus Walter, som uden tvivl leverede i top-klasse - enig!
Det gjorde vi ikke på hovedretten - enig. Uden at gå i detaljer har vi en køkkenchef med meget røde ører og jeg beklager mange gange, at vi ikke levede op til forventningerne hele vejen igennem.

Forretten og desserten, som begge er hjemmelavede fik gudskelov mange roser sammen med musikken.

Der er en personlig besked på vej til dig.

På et forhåbentligt gensyn,