220 $
Orbitz.com
Expedia.com220 $
eDreams223 $
Anmeldt d. 21. november 2017

Bordet bestilt i god tid. Sjusket modtagelse af 93årig i vores selskab ville fejre fødselsdagen med lunch, som var uspiselig :
Røget sild klasket sammen med æggeblommen, så det lignede leverpostej.
Rugbrødet hårdt.
Fiskefilet lille og ynkelig.
Klagede efterfølgende telefonisk. Blev lovet en middag.
Vores 93årige fik den sidste frokost på Skovshoved Hotel.
Nej tak til at sætte os til bords fremover.
Føj for en servering til næsten 1200 DKK

Værelsestip: view eller udsigt
Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, JANE V
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2017

Kære Jane V

Tak for endnu en tilbagemelding. Efter vores gode snak sidst, er jeg naturligvis ked af, at høre dette. Gudskelov får vi rigtig mange gode tilbagemeldinger på netop disse frokostretter og derfor ser vi frem til, at kunne byde velkommen igen og her vise, at vi også er andet end 'moderne' røget sild.

Igen tak for din tid taget,

Bedste hilsner
Pia E. Remillard
Direktør

Anmeldt d. 13. november 2017 fra mobile enheder

Vi var inviteret til 60 års fødselsdag og var tre vennepar.
Værten udvalgte Skovsermenuen, med hertil dejlige vine.

Maden var en dejlig symfoni af smagsoplevelser, med hertil afpasset vine. Aften blev afsluttet med kaffe og et hertil dejligt glas Rom.

Tjerneren var om os, havde glimt i øjet, og en fantastisk præstation af mad og vine, hvor viden og sjove indspark blev kombineret.

Dato for ophold: november 2017
Tak, 155j_rgent
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2017

Kære Jørgen

Tusind tak for din fine tilbagemelding, som straks er viderebragt til¨både jeres tjener og til resten af huset.
Vi er glade for at I nød aftenen og håber at få lov til at byde jer velkommen tilbage...

Bedste hilsner
Pia Remillard
Direktør

Anmeldt d. 28. oktober 2017

Jeg vil starte med at rose Rasmus Walther, for en fremragende koncert, og show. top klasse.
Maden var mindre heldig. Forretten var helt perfekt, og gav håb om en dejlig aften, men hovedretten skuffede fælt.
En gang fedtet og smagløse kæber, som samtlige gæster ved vores bord levnede over halvdelen af. Vi kunne se på nabobordene at det var samme mønster. Der var kun 2-3 små kartofler til hver, så man blev ikke engang mæt.
Desserten mindende om en gang pulver citron fromage, men smagte nogenlunde.
Jeg håber restauranten selv lagde mærke til hvor mange halv fyldte tallerkener der blev båret ud, og tager det til efterretning.
Med hensyn til bordene og antallet af mennesker, var der nok klemt lidt flere ind, end der var plads til. Jeg ved godt at det var en intim koncert, men selv tjenerne kunne ikke komme forbi uden at alle skulle rykke sig, og det lykkedes også for en af tjenerne at spilde en cola ned af min side dame, på grund af den trange plads.
Når man nu giver ret mange penge for en flaske hvidvin, ville det være dejligt med en vinkøler, da temperaturen var meget høj i lokalet, var vinen varm næsten med det samme.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, FrankH610
Pia R, Direktør hos Skovshoved Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2017

Kære Frank

Allerførst tusind tak for din tilbagemelding og de fine ord til Rasmus Walter, som uden tvivl leverede i top-klasse - enig!
Det gjorde vi ikke på hovedretten - enig. Uden at gå i detaljer har vi en køkkenchef med meget røde ører og jeg beklager mange gange, at vi ikke levede op til forventningerne hele vejen igennem.

Forretten og desserten, som begge er hjemmelavede fik gudskelov mange roser sammen med musikken.

Der er en personlig besked på vej til dig.

På et forhåbentligt gensyn,

Anmeldt d. 12. juli 2017

Vi holdte vores bryllup på Skovshoved Hotel d. 3.06.2017, og det var intet mindre end fantastisk!
Vi havde booket stedet næsten 1½ år i forvejen, og i den forbindelse havde vi Julie som kontaktperson, som hele vejen igennem har været fantastisk.
Hun har været hurtig til at svare på de mindste spørgsmål, og har været yderst hjælpsom med alle vores idéer og ønsker.
Lokalet var pyntet så flot, og maden var simpelthen så lækker!
Alle vores gæster har efterfølgende rost stedet til skyerne, lige fra omgivelserne, maden, vinen, personalet og de fine værelser.
Vi har spist i deres hyggelige restaurant op til flere gange, og hver gang har det været simpelthen SÅ lækkert.
Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger Skovshoved Hotel, og skal vi holde fest igen, så er Skovshoved Hotel helt klart stedet vi vil vælge.
Tak til Skovshoved Hotel for et fantastisk bryllup!

Dato for ophold: juni 2017
Tak, AnnikaPedersen
Anmeldt d. 21. april 2017

Vi nød at være gæster på Hotellet - lige fra vi ankom og blev modtaget af en hælpsom receptionist - og fik et dejligt bord - vidunderlig mad (Skovsermenu inkl. vinmenu) den menu under jeg enhver at opleve - smilende og venlig betjening af to kvindelige tjenere - samt information om menuen af to glade og smilende kokke. Jeg kunne ikke ønske mig en bedre oplevelse denne dag - så TAK til jer, der servicerede os der!

Dato for ophold: april 2017
Tak, BVoetmannKyster