“Fantastisk mad til fornuftig pris”
Anmeldelse af Terra Mia Restaurant

Terra Mia Restaurant

Fantastisk mad til fornuftige priser. Dejlig atmosfære, som kombinere autentisk køkken, hygge og lækker moderne indretning. Børn er velkomne:) Lækkert lækkert lækkert

Dato for besøg: september 2020
Tak, karenhL7851VJ

Anmeldt 15. august 2020

Fremragende modtagelse, venlige, smilende og lune Napolitanere.
Maden stod perfekt til måls med personalet, fantastisk moder af alle pizzaer....Margherita, den bedste jeg til dato har smagt.
Super god dessert og superb espresso.
Besøg det, det er hele oplevelsen værd.

Tak, JanTO1974
Anmeldt 6. august 2020

Vi har nu spist to gange på Terra Mia - og begge gange har maden og betjeningen været helt fantastisk. Uden sammenligning de bedste pizzaer, vi har smagt i Danmark. De bedste anbefalinger herfra.

Tak, CAC21A
Anmeldt 22. juli 2020

Vi følte os velkomne fra vi kom ind ad døren - Pizzaen, vi spiste, var udsøgt, og salaten ligeså. Håber snart at besøge restauranten igen.,

Tak, Trip304110
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, napoletansk pizza med blød bund og fyldig skorpe, lækre kødretter og autentisk stemning, gode råvarer og fantastisk betjening.. Jeg føler mig hjemme.

Terra mia er stedet hvor du ikke skal drømme dig langt til Italien!

Glæder mig til at prøve den hyggelige terrasse anden anden gang hvor vejret er til det!

2  Tak, MarcoDiSotto

Rejsende, der kiggede på Terra Mia Restaurant, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i Terra Mia Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!