“Mere end almindelig mætte, skær ned på frites ”
Anmeldelse af MASH Skovriderkroen

MASH Skovriderkroen
Reservér bord
tir. 20/10
20:00
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Dét, der gør MASH Skovriderkroen til noget helt særligt, er de grønne omgivelser, udsigten til Øresund og atmosfæren i den smukke gamle kro i Charlottenlund. Unikt for Skovriderkroen er den populære weekend brunch lørdag/søndag, som du enten kan nyde i de karakteristiske røde sofaer indenfor eller på terrassen, der åbner, når sommerens første stråler rammer kroen.

I valgte Mash i anledning ad datters 15 års fødselsdag. Målet var en hyggelig aften med velsmagende kød og tilbehør. Det fik vi også.

Først lagde vi ud med drinks der smagte frisk og tilpas syrligt

Bøffen fra USA var der ikke så meget ved udover at den mættede meget. Den kunne med fordel havde været mindre. Mørbraden var saftig og velsmagende og stegt perfekt. Hamburgeren var juicy og font stegt.

Salaterne var middelmådige isæt tomatsalaten var noget smagsløs og det burde den altså ikke være på denne årstid. Cecær salaten var til gengæld over niveau sammenlignet med tomatsalaten.

Vi fik hele tre portioner frites og det var alt alt for meget og halvdelen blev ikke spist da kødet virkelig ligger tungt i maven.

Servicen var god og nærværende. Tak for det. Når det ikke bliver til fire stjerner skyldes det at vi nærmest blev sygeligt mætte og priserne er for høje

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, A-Anmelder

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom lige lovligt sent onsdag aften for at få en hurtig burger.

Vi blev hurtigt budt smilende velkommen til Mash og følte os meget velkommen. Var 40 min tidligere blevet afvist på cafe i Tisvilde, hvor de ikke var interessede i flere gæster onsdag aften.

Fik anvist gode pladser på terrassen og vi valgte burgere. De kom relativ hurtigt og serveret med varme og god stemning, det betyder meget når man vælger at spise ude.

Burgeren var virkelig velsmagende og meget juicy. Smagen af kød og godt bacon gik sammen med den bløde ost op i en højere enhed. Bollen var også god uden at være prangende

Frites var gode og vi undgik dem med Chilli, der tidligere var lidt støvede. Dr gode toppings til fristes var langt over gennemsnit på den gode måde.

God oplevelse

Tak, A-Anmelder
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Skovriderkroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2020

Tusind tak for dine søde ord - Det er vi meget glade for at læse.
Vi håber, i besøger os igen.
Team MASH.

Anmeldt 28. juni 2020

"just another common place to eat", MASH Charl. er et fedt sted, maden er faktisk rigtig fin men service og betjening halter laaangt bagefter, og så blir det vældig gennemsnitligt
Det kunne ha været så nemt, men desværre ingen action, service-mindness eller lign.
På trods af al ventetid både uden og indenfor stod der konstant 2-5 medarbejdere ledige uden reaktion overhovedet. Der er ikke noget der drager mig/os tilbage

Dato for besøg: juni 2020
Tak, udpfls

Kære udp,
Mange tak for dit review.
Det gldæer os at i syntes det er et fedt stedog at maden er rigtig fin.
Alle dine kommentarer er givet videre til restaurantchefen.
Jeg beklager meget jeres ventetid.
Mvh. Anja mølgaard

Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Var fire personer på MASH fredag - alt i alt ok, men ikke spektakulært. Kødet lidt understreget i forhold til det bestilte og prisniveauet er for højt. Dessertkortet er ikke spændene - alle ka servere to kugler is... Var i dag på rest. MEAT i Aalborg - fik en steak der var overlegen i f.t. MASH til kr 100 mindre - så næste gang du er i Nordjylland skal du prøve den.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, ivarguldbrandsen

Kære Ivar,
Mange tak for dit review.
Jeg er ked af at du ikke fik den oplevelse vi elelrs er så stolte af.
Jeg har sendt din besked videre til køkken og restaurantchefen.
Mvh. Anja Mølgaard

Anmeldt 5. januar 2020

Jeg havde inviteret min familie på MASH, og alle er bekendte med konceptet og kvaliteten. Det er bare ærgerligt at sjusk eller ligegyldighed i køkkenet ødelægger den samlede oplevelse, og ærgerligt at det lige var mig det gik ud over. Generelt er priser på forretter og sideorders for høj i forhold til hvad det virkelig er, men det der ødelagde min aften var en syre-sur ceviche på torsk til forret. Når man skal indtage en mør bøf til hovedret er det dejligt at starte med noget let til forret. Jeg valgte derfor ceviche. Alle andre forretter blev rost, men denne var en gang sjusk. Små firkanter af torsk serveret i en skål med rigelig limesaft og grågrønne belgselleri og store kviste koriander. Torskstykkerne kunne knapt hænge sammen, så længe må de have ligget i den ekstremt syrlige marinade. Jeg har fået ceviche mange gang før hvor man kan ane tekstur og fiskesmag i ceviche, men her var den druknet i et syrebad som fik min mund til at lige en hønserøv og mine slimhinder til at behøve recovery i flere minutter efter før jeg igen kunne smage noget. Det er øv, når de andre retter synes at være lavet med kærlig hånd.

Tak, Klaus B
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Skovriderkroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020

Kære Klaus,

Mange tak for dit review - Det er da virkeligt ærgerligt at en ret ødelagde jeres oplevelse.
Derfor glæder det mig at i alle kender MASH og vores normale gode kvalitet.

Jeg giver straks besked videre til køkkenchefen, så der kan blive fulgt op på dette.

Jeg håber, i besøger os igen.

Mvh. Anja Mølgaard

Rejsende, der kiggede på MASH Skovriderkroen, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i MASH Skovriderkroen? Fortæl om dine oplevelser!