“Avanceret afslutning på en god "polterabend" ender i mangelfuld service og lange ventetider”
Anmeldelse af MASH Skovriderkroen

MASH Skovriderkroen
Reservér bord
fre. 7/8
20:00
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Dét, der gør MASH Skovriderkroen til noget helt særligt, er de grønne omgivelser, udsigten til Øresund og atmosfæren i den smukke gamle kro i Charlottenlund. Unikt for Skovriderkroen er den populære weekend brunch lørdag/søndag, som du enten kan nyde i de karakteristiske røde sofaer indenfor eller på terrassen, der åbner, når sommerens første stråler rammer kroen.
Anmeldt 28. juni 2020

"just another common place to eat", MASH Charl. er et fedt sted, maden er faktisk rigtig fin men service og betjening halter laaangt bagefter, og så blir det vældig gennemsnitligt
Det kunne ha været så nemt, men desværre ingen action, service-mindness eller lign.
På trods af al ventetid både uden og indenfor stod der konstant 2-5 medarbejdere ledige uden reaktion overhovedet. Der er ikke noget der drager mig/os tilbage

Dato for besøg: juni 2020
Tak, udpfls

Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Var fire personer på MASH fredag - alt i alt ok, men ikke spektakulært. Kødet lidt understreget i forhold til det bestilte og prisniveauet er for højt. Dessertkortet er ikke spændene - alle ka servere to kugler is... Var i dag på rest. MEAT i Aalborg - fik en steak der var overlegen i f.t. MASH til kr 100 mindre - så næste gang du er i Nordjylland skal du prøve den.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, ivarguldbrandsen
Anmeldt 5. januar 2020

Jeg havde inviteret min familie på MASH, og alle er bekendte med konceptet og kvaliteten. Det er bare ærgerligt at sjusk eller ligegyldighed i køkkenet ødelægger den samlede oplevelse, og ærgerligt at det lige var mig det gik ud over. Generelt er priser på forretter og sideorders for høj i forhold til hvad det virkelig er, men det der ødelagde min aften var en syre-sur ceviche på torsk til forret. Når man skal indtage en mør bøf til hovedret er det dejligt at starte med noget let til forret. Jeg valgte derfor ceviche. Alle andre forretter blev rost, men denne var en gang sjusk. Små firkanter af torsk serveret i en skål med rigelig limesaft og grågrønne belgselleri og store kviste koriander. Torskstykkerne kunne knapt hænge sammen, så længe må de have ligget i den ekstremt syrlige marinade. Jeg har fået ceviche mange gang før hvor man kan ane tekstur og fiskesmag i ceviche, men her var den druknet i et syrebad som fik min mund til at lige en hønserøv og mine slimhinder til at behøve recovery i flere minutter efter før jeg igen kunne smage noget. Det er øv, når de andre retter synes at være lavet med kærlig hånd.

Tak, Klaus B
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Skovriderkroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. januar 2020

Kære Klaus,

Mange tak for dit review - Det er da virkeligt ærgerligt at en ret ødelagde jeres oplevelse.
Derfor glæder det mig at i alle kender MASH og vores normale gode kvalitet.

Jeg giver straks besked videre til køkkenchefen, så der kan blive fulgt op på dette.

Jeg håber, i besøger os igen.

Mvh. Anja Mølgaard
MASH

Anmeldt 2. januar 2020

vi skulle forkæle os selv. så skovridderen blev valgt. Vi købte store bøffer og god vin. lidt dyrt, men alle pengene hver, det smagt virkeligt lækkert. og fin vinkælder. betjeningen var også over normalt neveu. kommer igen :)

Dato for besøg: december 2019
Tak, KurtN168

Tusind tak Kurt - Det glæder os meget at læse.
Vi håber i besøger os snart igen.
Team MASH

Anmeldt 31. december 2019 fra mobile enheder

Vi har tidligere spist på nogle af MASH’s restauranter hvilket har været en fin oplevelse. Men oplevelsen her var desværre ikke god.

Høflig og smilende velkomst. Tjeneren gav os menukortet og smuttede uden at sige noget. Det var lidt mærkeligt men OK.

Vi valgte lemonader og danskvand. Fra det øjeblik virkede det som om vi fik behandling som lav-prioritets kunder. Tjeneren smilede ikke til os, spurgte ikke på noget tidspunkt hvordan forret eller hovedret eller dessert var, var lang tid om at tage vores tallerkener efter vi havde spist op. Var det mon fordi vi kun brugte 170 kr på drikkevarer den aften?

Forretterne smagte rigtig lækkert. Tak for det.

En tjener kom med hovedretter, som viste sig at være til bordet bag ved os. Da jeg spurgte om det var den NY Strip som jeg havde bestilt, svarede han at det var en bone-in-ribeye. Jeg spurgte igen og han svarede det samme igen tilsyneladende uden at forstå at det ikke er det samme som en NY Strip. Han kender vist ikke menukortet? Da en anden tjener overhørte samtalen, gjorde hun ham opmærksom på at han stod ved det forkerte bord, som han så undskyldte. Lidt kikset og amatøragtigt, men honest mistake.

Når vores bøffer kommer, er der byttet rundt på hvem af os der skal have hvad. Det undrer mig hvorfor tjeneren ikke bare spørger hvis han er i tvivl i stedet for at placere tallerkenerne tilfældigt?

Anyway, vores bøffer var gode og stegningen fin. Tak for det. Bearnaisen var for kold. Rødvinssaucen var fin.

Salat vinaigretten kunne vi kun finde en slags grøntsag i (?) og den smagte ikke af vinaigrette, så den var ret kedelig. Fritterne var medium, ikke noget særligt.

Vi får americano, cappuccino og creme brulee. Desserten var rigtig fin. Americanoen var nærmere en halv end en hel kop. Det undrer mig om man sparer på kaffen eller bare er ligeglad med hvad kunden får? Cappuccinoen smagte okay, men den var ikke indbydende brygget sådan som den ville være alle andre steder jeg kender.

Det var svært at få fat i en tjener i 10 minutter for at få vores regning. En tjener kommer så med den men den indeholder en fejl som ville medføre at vi betaler 700 kr. for meget. Fejlen bliver så rettet. Når vi betaler trykker jeg “nej” til drikkepenge. Mon det bidrager til at tjeneren fortsat ikke smiler og blot siger “god aften” og går sin vej?

Gode bøffer, men det redder desværre slet ikke den samlede oplevelse.

Anses man af MASH for at være en l*rtekunde hvis 2 personer kun bruger 1.383 kr. på en middag hvor man sidder i 1,5 timer? Så vil vi gerne vide det upfront, tak, så vi kan spare os selv for en næsten ydmygende oplevelse.

At man kan tillade sig det, når man i øvrigt selv roder rundt med mange fejl og ikke engang smiler til kunderne, er mig uforståeligt.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Alirejsefugl
Mashheadquater, Gæsteansvarlig hos MASH Skovriderkroen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2020

Kære Alirejsefugl,

Mange tak for din feedback.

Jeg er meget ked af at høre om din oplevelse.
Det er vigtigt for os at vores gæster føler sig velkommen, og derfor med beklagelse
at vi ved denne lejlighed ikke opfyldte vores sædvanlige høje standarder for service.

Vores restaurantchef vil personlig diskutere din feedback med teamet,
og dine kommentarer er bestemt meget velkomne.
Tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dine oplevelser.
Det er kun gennem vores gæsters feedback, at vi kan fortsætte med at forbedre os.
Mvh. Anja Mølgaard,
MASH

Rejsende, der kiggede på MASH Skovriderkroen, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i MASH Skovriderkroen? Fortæl om dine oplevelser!