“Håbløst.”
Anmeldelse af Trattoria2920.dk

Trattoria2920.dk

Det mest ubehøvlede, negative, aggressive, uhøflige og usympatiske serveringspersonale jeg NOGENSINDE har oplevet. Og jeg har rejst i hele verden i mange år.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Traveltrollmagic

Een times ventetid på at få maden er ikke ok. Heller ikke ok at man selv skal bede om brød.
Ingen særlig beklagelse fra tjenerne i løbet af ventetiden. Ikke specielt kundevenligt.
Maden dog ok men ikke specielt fantastisk .

Dato for besøg: september 2020
Tak, 155svends
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Service med plads til forbedring. Maden/vin gennemsnitlig med lidt små portioner/glas. Desværre en lidt skuffende oplevelse, stedet så ellers hyggeligt ud.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Michael J
Anmeldt 8. maj 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med god mad. Pt sælger de kun Take away så man kan ikke spise under den store markise

Lidt spøjs at man må vente ti minutter før tjeneren kom ud fra køkkenet for at servicere kunderne. Måske lavede han mad?

Vi fik en velsmagende kalvekøds forret, hvor der bestemt var nok til to. Lækker og rigtig god.

Pasta retterne var med muslinger og laks. Begge teter yderst lækre og velsmagende

Tak for mad

Dato for besøg: maj 2020
Tak, A-Anmelder
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Dejlig italiensk mad og utrolig sød og behagelig betjening. Deres bruschette er fantastiske, det samme gælder for alle pasta retter. Laksen og lammekronen er også et hit.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, V8391ZTlindal

Rejsende, der kiggede på Trattoria2920.dk, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i Trattoria2920.dk? Fortæl om dine oplevelser!