“God stemning og dejlige rustikke retter”
Anmeldelse af Trattoria2920.dk

Trattoria2920.dk
Anmeldt 27. januar 2020

Rigtig god oplevelse. Gode klassiske italienske retter, serveret i hyggelige omgivelser til overkommelige priser.

Tak, MM2920

Anmeldt 13. januar 2020

Har været mange gange på Trattoria og synes det er lidt for dyrt i forhold til, hvad det er. Det er lidt øv, at spisekortet ikke bliver skiftet en gang i mellem, derfor bliver der længere imellem besøgene.

Tak, Jill K
Anmeldt 29. september 2019 fra mobile enheder

Man føler sig velkommen og der er god service i restauranten. Maden smagte udemærket men retten lammekrone var ikke det stykke kød vi plejer at få serveret andre steder som lammekrone. Portionerne
Har en fin størrelse og priserne er rimelige.

Tak, 594lenat
Anmeldt 12. september 2019 fra mobile enheder

Det blev en dejlig oplevelse hvor vi fik en dejlig forret til deling til 3 personer. Hovedretten havde vi bestildt forskellige menuer og alt var lavet med kærlighed og meget velsmagende.

Tak, 809helmuthn
Anmeldt 11. juli 2019

Har kørt forbi mange gang , og endelig tog jeg mig sammen og besøgte stedet.
Typisk hyggelig italiensk vært som er meget opmærksom. Maden var veltilberedt og smagte som i Italien.
Næste gang skal jeg smage en af de mange pastaretter.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, mogensen2018

Rejsende, der kiggede på Trattoria2920.dk, kiggede også på

Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i Trattoria2920.dk? Fortæl om dine oplevelser!