enno b
København, Danmark

Godt

Anmeldelse af Hotel Krebshuset
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. okt. 2023
God service hyggeligt manglede varme i radiatorerne.4 min. Efter kom afdelingslederen og udluftede radiatorer! Morgenmad fin! Service fin flinke unge mennesker i personalegruppen. Sikkert endnu bedre om sommeren.
Dato for ophold: oktober 2023
Værelsestip: Læs ikke anmeldelser.
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
  • Vio.com
          1.044 kr.
        12.7 km fra Hotel Krebshuset
        Vis flere hoteller i Sorø
        Anmeldt d. 15. oktober 2023 fra mobile enheder

Sengene, dyner og puder er virkelig gode. Der er vand og chokolade på bordet når man ankommer. Personalet er meget venlige. Det har dog en underlig lugt, især på 1. Salen. Det er koldt og føles som om det ikke er så godt isoleret.
        Størrelsen på værelset var fint til den ene overnatning vi havde

Værelsestip: Sørg have pyjamas med for at holde varmen om natten
        Dato for ophold: oktober 2023
        Tak, Tanja H
        Anmeldt d. 2. maj 2022

Kan ikke anbefales. Hotellet ligger ok placeret imellem Sorø og Ringsted. Parkering er nem. Personalet som vi talte med var venlige, men det kan ikke opveje de fysiske rammer. Stedet trænger desperat til kærlighed, det er slidt og har en meget ilde lugt.

Dato for ophold: maj 2022
        Tak, vikinghjelm01
        Anmeldt d. 1. juli 2021 fra mobile enheder

Slidt og meget beskidt værelse.
        ————————————————————-

Badeværelset var virkeligt ulækkert.
        Brusekabine lugtede af kloak og beskidte vægge.

Væggen hvor håndklæder hang, var der sorte pletter og beskidt fra div. stænk.

Fedt pletter på borde og generelt meget
        uhygiejnisk.

Dato for ophold: juni 2021
        Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        Tak, Labskovs
        Anmeldt d. 22. september 2019 fra mobile enheder

Overraskende reception med spil i alle afskygninger... en perle for gamere af enhver art 👍🏻 Jeg tror også personalet ville elske en gruppe af gamere - entusiasmen var helt i top!

Uanset prisen på værelse og overnatning skal badeværelset bare være rent... og her vil jeg anbefale en professionel gennemgang. Udover kalk og jordslåede kanter og hjørner var der en stank af kloak/stillestående vand som bare ikke rigtigt duer...

Og ja, det er slidt, men med personalets engagement og rene badeværelser ville behovet for renovering træde i baggrunden.

En blandet oplevelse som bestemt ikke kun var dårlig, men badeværelset trækker meget ned.

Dato for ophold: september 2019
        1  Tak, Jewiha
        Anmeldt d. 1. juni 2019 fra mobile enheder

Hotellet trænger virkelig til en klar maling og lidt kærlighed.

De burde desuden få sig en ny rengøringskone.

Vi blev rykket fra det første værelse der var beskidt, men andet værelse var ikke meget bedre.

Personalet var meget søde og gjorde sit bedste for at vi skulle få et godt ophold.
        Vi kommer ikke igen

Dato for ophold: juni 2019