“Hyggeligt”

Café Tre Konger
nr. 3 af 51 Restauranter i Sorø
Køkkener: Dansk
Anmeldt 27. januar 2020

Ligger tæt ved hovedgaden. Hyggeligt lokale. Vi var fem til frokost og alle var vi meget tilfredse med maden. Jeg fik et kongeskud, pandestegte rødspætte med rejer mv.
Stor portion, særdeles velsmagen og godt tilberedt. Pæn hurtig og høflig humoristisk betjening.

Tak, Jørgen R

Anmeldt 25. december 2019

Cafe Tre Konger er alt for dyr - stort set samme pris som på Støvlet Katrines hus, eller de dyreste restauranter i København. Men Gud fader, hvor er der forskel på kvaliteten. Ikke værd at anbefale

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, Geo H
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Virkelig dejlig cafémad. Vi var heldige og kunne sidde ude pga mildt oktobervejr. Skøn gårdhave. Venlig og hurtig betjening ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, juneanitae
Anmeldt 13. oktober 2019

Cafeen findes på en side gade til hovedgaden og udefra kan du godt blive lidt snydt,
vi troede ikke det var noget særligt, men her er rigtigt hyggeligt og maden var rigtig god.
Vi fik en sandwish og den anden dagens ret lasagne som var hjemmelavet og meget lækker

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, pan300464
Anmeldt 27. september 2019 fra mobile enheder

Vi fik en salat til den ene og en sandwich med spejlæg til den anden. Alt særdeles velsmagende. Virkelig god betjening i den gamle biograf i Sorø. Kan anbefales

Dato for besøg: september 2019
Tak, Mogens_Frederiksen

Rejsende, der kiggede på Café Tre Konger, kiggede også på

Har du været i Café Tre Konger? Fortæl om dine oplevelser!