“Ulla 65 års fødselsdag og tilgang til pensionen”
Anmeldelse af Støvlet Katrines Hus

Støvlet Katrines Hus
nr. 1 af 44 Restauranter i Sorø
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer

Min samler Ulla blev 65 år og det skulle fejres som i tidligere år hos Støvlet Katrine. Fra online booking til super herlig modtagelse af ny kvindelig tjener, der oplyste at det var nemt at findes vores bord. Det var med fødselsdagsflag. Dejligt og glædelig oplevelse.
Støvlet Katrine opleves som en dynamisk restaurant, hvilket ses med gentagene variation i billedkunst på vægge, dens varierende indretning med denne gang store vinfade i restauranten. Fedt at se.
Vores meget glædelig spiseoplevelse begyndte fra vi blev sat i sæde ved bord, med serviet anbragt i skødet - til oplevelse af sød kvindelig tjener (benævnt som nr. 1 på regning) som var 100 % til for os. Hvortil jeg oplyser bedst i form af den indlevelse vi så fra tjener ved vores bestilling - til hhv. servering af vin med særdeles stor oplyst viden til smagsoplevelse, til oplysning om madens ypperste frembringelse. Vi havde begge forstået indhold for både vin og med ud fra dejlig tydelig toneleje. Det oplyste jeg i TripAdvisor sidste gang jeg var hos Støvlet Katrine. Tak for at blive hørt Lars.
Vi roste i et væk servering, vin og mad hele aftenen. Vores 5 gang hos jer var som angivet 5 stjerner. Meget flot. Håber at i vil sætte stor pris på jeres søde dygtige tjener. Som vi aftalte med at få andet let service næste gang vi kommer. Mange venlige hilsner fra Allan Øster, Steensen, Skælskør

Tak, allan s

Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik smagemenu med 10 små retter, fantastisk mad og betjening. Vinmenuen med små glas er helt tilstrækkelig.

Tak, jmabl34
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik rigtig flot betjening, jeg syntes maden var godt lavet, som bestilt medium stegt pariser toast...og min kone fik fisk... kan kun varmt anbefales..

Tak, nyborg
Anmeldt 29. juli 2018

En super god oplevelse for os alle. Sejltur med velkomstdrink, 3 retters frokostmenu og kaffe med lækker chokolade til. Vores tjener var bare noget af det sødeste, og jeg kommer gerne igen.

Tak, Ulla J
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god betjening, veltilberedt mad og skønne vine i dejlige omgivelser - jeg kan kun videregive de bedste anbefalinger for denne unikke perle.

Tak, Anders K

Rejsende, der kiggede på Støvlet Katrines Hus, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Støvlet Katrines Hus? Fortæl om dine oplevelser!