“5 ud af 5 stjerner”

Køkkener: Dansk
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. juli 2018

En super god oplevelse for os alle. Sejltur med velkomstdrink, 3 retters frokostmenu og kaffe med lækker chokolade til. Vores tjener var bare noget af det sødeste, og jeg kommer gerne igen.

Tak, Ulla J

Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god betjening, veltilberedt mad og skønne vine i dejlige omgivelser - jeg kan kun videregive de bedste anbefalinger for denne unikke perle.

Tak, Anders K
Anmeldt 6. april 2018 fra mobile enheder

Vi havde læst om stedet på nettet og besluttede os for at prøve det. Virkelig god mad og en klart anbefaling herfra.

Tak, Dennis S
Anmeldt 22. marts 2018 fra mobile enheder

Tastermenuen kan anbefales.
Små lækre retter flot anrettet og professionelt præsenteret. Hyggeligt sted med tid til gæsterne(der var ikke så mange).
Mæt(meget) og tilfreds, gør det gerne igen.

Tak, WillyB727
Anmeldt 3. marts 2018

vi fik en fremragende fortælling om stedet, maden og vinen, tjeneren vidste virkelig noget., rigtig lækker mad med god smag, vine til retterne var også god. men det er ikke et billigt sted.

Tak, Ole S

Rejsende, der kiggede på Støvlet Katrines Hus, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Støvlet Katrines Hus? Fortæl om dine oplevelser!