“For øjet og ganen”

Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 22. marts 2018 fra mobile enheder

Tastermenuen kan anbefales.
Små lækre retter flot anrettet og professionelt præsenteret. Hyggeligt sted med tid til gæsterne(der var ikke så mange).
Mæt(meget) og tilfreds, gør det gerne igen.

Tak, WillyB727

Anmeldt 3. marts 2018

vi fik en fremragende fortælling om stedet, maden og vinen, tjeneren vidste virkelig noget., rigtig lækker mad med god smag, vine til retterne var også god. men det er ikke et billigt sted.

Tak, Ole S
Anmeldt 13. februar 2018

Som ved tre tidligere besøg oplever min samlever og jeg en udsøgt mad og betjening. Vores ankomst og modtagelse er gentagne oplevet professionel og dygtigt personale. Anvisning til et rigtigt pænt bord og lokale, ja, en dejlig del af helhedsoplevelsen. Servering af retter og vine er en dejlig oplevelse. Super god tilpasning af vine har været oplevelsen til nu, dog foretrækker min samlever og jeg at kunne smage først på vine,. Især ved seneste besøg hvor serveret rødvin, den ikke faldt i vores smag. En anden lille ting som kunne være dejligt at opleve fremover, det er at tjenerne taler tydeligt og langsomt under deres spændende orientering om retternes indhold. Som tidligere har min samlever og jeg oplevet svagt talende tjener der hurtigt opridser retten, hvorefter man ser ryggen af tjeneren før man kan spørge ind til ikke hørt. Det vil højne oplevelsen meget. Tillige også at kunne læse på skrift om rettens indhold under indtagelse., Ja, for os en nydelsen på lig fod med en udsøgt vinsmagning.

Vores helheds indtryk er fuld valuta for pengene, vi kommer meget gerne igen. Tak for denne gang. Venlig hilsen Allan Øster Steensen.

Tak, allan s
Anmeldt 10. februar 2018

Min kone og jeg spiste frokost en råkold februardag i Støvlet Katrines Hus. God og venlig betjening der ydede fin rådgivning og fortalte om maden. Vi fik 3 slags sild. Alle 3 slags sild var hjemmekomponerede. En med fennikel, en med havtorn og en fik sin sidste svømmetur i porter. De smage alle 3 rigtig godt. Rugbrødet var hjemmelavet og friskt. Efterfølgende fik jeg et stykke med varm ising, agurkesalat og dild. Isingen var paneret i rugmel og efterfølgende smørstegt. Vi nød to dejlige øl til maden og min kone siger tak for kaffe.

Tak, Birger M
Anmeldt 5. februar 2018 fra mobile enheder

professionel, unik, service oplevelse. Utroligt gennemtænkt menu, råvarer og professionelt håndværk i køkkenet.
En smagsoplevelse der er helt i top, fantastisk. Kan varmt anbefales, jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, deal2018

Rejsende, der kiggede på Støvlet Katrines Hus, kiggede også på

Ringsted, Ringsted Kommune

Har du været i Støvlet Katrines Hus? Fortæl om dine oplevelser!