“God mad, god betjening, der”
Anmeldelse af Ristorante Valencia

Ristorante Valencia
nr. 11 af 50 Restauranter i Sorø
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer

God mad, god betjening, der er mange gode retter at vælge imellem. Kan anbefales. Hyggeligt og central beliggenhed i Sorø.

Tak, jettetorp1

Anmeldt 29. juni 2020

Valencia er nok mest kendt for sine pizzaer, men prøv soranernes foretrukne pasta med hakkekød, lidt dyrere end alm. pasta bolognese, men den er god !

Tak, Anders K
Anmeldt 10. juni 2020

Jeg har i dag spist deres humus, falafel og tahin dressing. Rigtig lækkert. God stemning. Kommer igen.

Tak, AmalieA58
Anmeldt 8. juni 2020

Bestilte to pizzaer. Okay pizzadej, men resten lod meget tilbage at ønske både mht. tilberedning og anvendte krydderier. Eksempelvis var oksekødet gråt og usaltet og sammen med de vandede peberfrugter og asparges fra glas blev det desværre en fersk og kedelig oplevelse. Tomatsovsen havde en bismag af fennikel eller lign, mens vores ønske om at få hvidløg på, blev imødekommet med klatter af en form for grøn hvidløgspesto, som desværre dominerede smagen på en ubehagelig måde.
Begge pizzaer var sjusket lavet, savnede friskhed, kærlighed - og var langt fra italienske som restauranten ellers slår sig op på (trods det spanske navn).

Tak, MortenJ527
Anmeldt 25. december 2019

Valencia er et skønt hyggeligt sted, hvor man altid kan regne med lækker mad og god service. Specielt Valencias pizzaer er rigtig gode og generelt er maden meget prisvenlig. Kan klart anbefales!!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Geo H

Rejsende, der kiggede på Ristorante Valencia, kiggede også på

Har du været i Ristorante Valencia? Fortæl om dine oplevelser!