“God pasta”

nr. 11 af 50 Restauranter i Sorø
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 29. juni 2020

Valencia er nok mest kendt for sine pizzaer, men prøv soranernes foretrukne pasta med hakkekød, lidt dyrere end alm. pasta bolognese, men den er god !

Tak, Anders K

Anmeldt 10. juni 2020

Jeg har i dag spist deres humus, falafel og tahin dressing. Rigtig lækkert. God stemning. Kommer igen.

Tak, AmalieA58
Anmeldt 8. juni 2020

Bestilte to pizzaer. Okay pizzadej, men resten lod meget tilbage at ønske både mht. tilberedning og anvendte krydderier. Eksempelvis var oksekødet gråt og usaltet og sammen med de vandede peberfrugter og asparges fra glas blev det desværre en fersk og kedelig oplevelse. Tomatsovsen havde en bismag af fennikel eller lign, mens vores ønske om at få hvidløg på, blev imødekommet med klatter af en form for grøn hvidløgspesto, som desværre dominerede smagen på en ubehagelig måde.
Begge pizzaer var sjusket lavet, savnede friskhed, kærlighed - og var langt fra italienske som restauranten ellers slår sig op på (trods det spanske navn).

Tak, MortenJ527
Anmeldt 25. december 2019

Valencia er et skønt hyggeligt sted, hvor man altid kan regne med lækker mad og god service. Specielt Valencias pizzaer er rigtig gode og generelt er maden meget prisvenlig. Kan klart anbefales!!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Geo H
Anmeldt 14. september 2019

Fuldstændig forfærdelig service af personalet som på ingen måde forstår sig på basal betjening.
Med det sagt kunne man håbe maden var god - det var den ikke, faktisk var den så uspiselig at jeg efter fem bider gav fortabt. Bestilte pastaret som var fuldstændig tør og kedelig ligesom det “brød” de valgte at servere til. Det er mig en gåde at de kan få lov til at holde åbent, med så ringe betjening og servering.
Pyha, hold jer langt væk, det er ikke værd at opleve.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Joachim93

Rejsende, der kiggede på Ristorante Valencia, kiggede også på

Har du været i Ristorante Valencia? Fortæl om dine oplevelser!