michalaMr

Slidt, men med charme

Anmeldelse af Hotel PostGaarden
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. sep. 2017fra mobile enheder
Vi havde købt en TravelDeal med overnatning i dobbeltværelse, 4-retters og morgenmadsbuffet. Hotellet var slidt og nusset, men med en vis charme. Dog trak hovedretten gevaldigt op. Morgenmadsbuffeten var meget almindelig hverdagsmorgenmad. Hotellet ligger midt i byen, med utrolig fine omgivelser til hyggelige gåture - bl.a. Sorø sø.
Dato for ophold: september 2017
Problemer med denne anmeldelse?
Forudbetaling er ikke nødvendig
Flere måder at betale på
  • eDreams
    THON Hotel Soro
    • Booking.com
      1.404 kr.
    2.0 km fra Hotel PostGaarden
    Aerial photo of the farm and surroundings
    1.424 kr.
      946 kr.
    13.3 km fra Hotel PostGaarden
    Vis flere hoteller i Sorø
    Anmeldt d. 30. august 2017

Vi havde bestilt en overnatning med 4 retters gourmet middag. Maden var ok, dog kan man undre sig over at der bliver serverer friturestegte kartofler. Vi måtte vente meget længde på hovedretten.
    I reklamen om opholdet stod der, at der var brunche i weekenden. Vi oplevede ikke nogen former for brunch, der stod en æggekoger ved buffeten så ville vi have æg måtte vi selv koge dem. Der var det mest almindelige/nødvendige ved en helt alm. dagligdags morgenmad.
    Vi havde bestilt en ekstra opredning, det var på en luftmadres.
    Hotellet er slidt og nusset. I brusenichen var der så meget fugt/mug i fugerne at vi ikke ville gå i bad.

Dato for ophold: august 2017
    1  Tak, benonim2014
    Anmeldt d. 2. maj 2017

Havde bestilt en overnatning med tilhørende 4 retters menu i restauranten.og morgenbuffet.
    Da vi ankom virkede kvinden i receptionen nærmest som om at hun ikke var interesseret i at vi kom.
    Hotellet havde pga. Sin alder en vis charme, men fremstod meget slidt, med manglende pærer i lamper og meget beskidte gulvtæpper.
    Ok at tingene er af ældre dato, men her fremstod alting meget sølle og misligeholdt.
    Frugtkurv på værelset, ok..... men der stod da vi bestilte, frugt, sødt og vin på værelset.
    Frugten var ok, men det søde bestod i 2 små twist chokolader og 3 karamller.
    Vinen slog vi op på vores vin-app og den kostede 25 kroner så vi gad ikke engang at åbne den, måske man så hellere skulle lade være med at stille vin på værelset.
    Vi glædede os til at spise i restauranten, men det var den værste mad vi havde fået længe!!!!
    Forret: kalkun og parmaskinke, hvilket bestod af en Skive kalkunpålæg, med en Skive parmaskinke rullet om og noget tomat lignende ubeskriveligt dressing til.
    Dertil serveret noget lunt brød, som mest af alt lignede brunt sigtebrød, med en sødlig smag.
    Så var der tomatsuppe, den var så sød at den var uspiselig, og hertil blev det samme brød igen serveret men nu var det bare koldt.
    Hovedret: kalvekød med bagte rodfrugter og kartofler. Kalvekødet var så gennemstegt at det havde fået en meget uappetittelig farve og rodfrugterne var nærmest rå.
    Her gjorde man så også den fejl at man først når hovedretten var serveret spurgte om man ønskede svampesovs eller bearnaisesovs til. Hvilket resulterede i at man efter hovedretten var serveret sad og ventede på sin sovs.
    Desserten var et kapitel for sig. Den blev præsenteret som nougattærte men var simpelthen et stykke mazerintærte fra bageren med noget ubeskriveligt Hvidt creme til. Svært at sige om det skulle være flødeskum eller creme fraiche. Måske var det dåseflødeskum.
    Vinen i restauranten gav vi 220 kr for og den stod på vin-appen til 54 kr, men det er måske ok man betaler jo altid overpris for vin på restauranter.
    Morgenmaden var nogenlunde, dog utroligt dårligt brød når man tænker på hvor meget godt brød der findes. Der var også serveret wienerbrød der var sådan noget man selv bager færdigt og det var godt brændt på.
    Ligeledes skulle man selv koge sine æg i en æggekoger, og der var æggekage bagt i bradepande, der var meget tørt.
    Da vi checkene ud var deR heller ikke meget hjertelighed.
    Alt i alt synes jeg/vi ikke at dette sted er pengene værd.
    Hold jer væk, og find et bedre ophold til samme pris

Dato for ophold: april 2017
    8  Tak, sillemin
    Anmeldt d. 28. februar 2017

Personalet var venligt, og sengene OK. Men hotellet er generelt slidt og nusset. Badeværelset var koldt, selv om radiatoren kørte, kun ét (tyndt) håndklæde pr. person, ingen gulvvarme, ingen hårtørrer, nusset og alt for langt badeforhæng omkring badekarret, hvor bruseren var. Lunkent vand og dårlig bruser. Morgenmaden kedelig. Næsten 1.000 kr. for en overnatning med morgenmad er for meget for den kvalitet.

Dato for ophold: februar 2017
    6  Tak, Lisbeth Toft L
    Anmeldt d. 18. februar 2017 fra mobile enheder

Stedet kunne være så godt med en rig historie om hvad der er sket ved stedet igennem tiden.

Stedet virker som om at alt er satset på restauranten og har glemt alt om hotellet.

Vi fik først et værelse som var decideret beskidt gamle hår på badeværelset et beskidt gulv omkring toilettet. Døde blomster i vinduerne og en frugt kurv med dårlige frugter. Gav den til dem og sagde det var for dårligt, fik dog ikke nogen ny selv om at den var betalt for, de lovede dog at komme med en glemte det nok.

Fik efter brok et nyt værelse men stadig dårligt, bedre end det første men ikke acceptabelt at hotel standart.

Det var så beskidt at min kæreste ikke ville gøre sig klar på badeværelset pga mug på væggene og dårlig lugt.

Begge værelser vi blev budt var rigtig kolde og det tog en time at varme dem op.

Maden var rigtig fin men værelserne trak oplevelsen gevaldigt ned. Må indrømme at jeg ville gerne have pengene tilbage for det ødelagde den ene aften ungerne blev passet og vi skulle fejre fødselsdag sammen, så havde vi ikke kørt godt 250 km og betalt bro så havde vi kørt hjem igen.

Vil ikke anbefale at man køber et ophold her.

Restauranten kan man sagtens benytte men alt i alt kunne stedet bruge nogle som vil drive et sted som et hotel med en historie som kan trække sig selv. Service skal spille og alt skal være perfekt. Stedet er gammelt men det oser af charme og det er så ærgeligt at det ikke bliver udnyttet rigtigt.

Dato for ophold: februar 2017
    5  Tak, Robin M
    Anmeldt d. 1. november 2016 fra mobile enheder

Nem indtjekning. Gammel bygning, ok værelser men med støj fra gaden. Ved ankomst til værelse lugtede det indelukket og sødligt parfumeret. Badeværelse lugtede surt og væggene i badet var ramt af svamp i en uacceptable grad.
    Morgenmaden helt ordinær, med en meget tynd kaffe.

Dato for ophold: oktober 2016
    5  Tak, Kasper Beck H