skipperdk2015
Birkerød, Danmark

Rigtigt godt

Anmeldelse af Comwell Sorø
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 10. okt. 2023
Vi var 16 med børn til overnatning, fælles middag i forbindelse med mærkedag og morgenbuffet. Værelserne lidt små, men gode senge. Personalet meget venligt og imødekommende. Maden var glimrende, men der gik lovligt lang tid mellem serveringerne, angiveligt pga. flere andre selskaber samtidigt. Morgenbuffeten alsidig, dog ville en traditionel servering af bacon/pølser/røræg i store varmefade være langt at fortrække i forhold til de portionsanrettede serveringer med kun et enkelt stykke bacon og pølse. Selvom der var et udvalg af wienerbrød savnede jeg dog croissanter.
Dato for ophold: september 2023
Problemer med denne anmeldelse?
tradisjonell byggestil i Danmark
        • eDreams
        14.2 km fra Comwell Sorø
        Vis flere hoteller i Sorø
        Anmeldt d. 4. september 2023

Vi møder ind til et, set ude fra, virkelig hyggeligt hotel.

Værelserne er dårlige. Vi havde vindue til alle cyklerne og biler. En gadelampe der lyste lige ind i hovedet på os, da vi sku sove. Badeværelset skulle man næsten bakke ind i.

Der var store arrangementer da vi kom. Og de fleste gæster kom højtråbende hjem ved kl 2-3. Det er så fint at holde arrangementer, men man skulle måske advare andre gæster.

Vi kommer sent på hotellet og der står ligeså lækkert at der alle dage fra formiddag til omkring 22, at der kan bestilles burger til værelset. Da vi ringer får vi at vide at de ikke har tid idag , grundet arrangementer.

Da vi skal have morgenmad er der helt fyldt, grundet de store arrangementer. Et råd kunne være at lukke for andre gæster. Vi stiller drikkevarer på et bord, og henter morgenmad, da vi kommer tilbage er drikkevarer og bestik fjernet.

Vi kom fra 3 overnatninger på bella sky i københavn, til 1200,- pr nat(Midt under badminton vm). Her skulle vi betale cirka 1900,- for en nat.

Vi brokkede os ikke, da det selvfølgelig, ikke er den søde receptionist skyld.

Da vi kommer retur fra morgenmaden, er vores værelse, gjort rent og skiftet alt. Vi var ikke tjekket ud endnu.

Vi har aldrig oplevet noget, så ringe.

Morgenmaden var ok

Dato for ophold: august 2023
        Tak, Kasper R
        Anmeldt d. 5. juli 2023

Hjælpsomt personale, småt værelse men rent og pænt.
        Maden i restauranten var dog skuffende, meget sparsom og dissideret halvkold. Morgenmaden var utrolig kedelig og den eneste lune var røræg. Som igen var hverken frisklavet eller særlig lunt. Frugten bestod kun af lidt udskåret honningmelon og ellers hele æbler og pærer i en skål.
        Alt i alt fint ikke en særlig positiv oplevelse. Det er oplevet meget bedre andre steder desværre.

Værelsestip: Spis et andet sted. Søger du et hyggeligt getaway, er dette ikke stedet.
        Dato for ophold: juli 2023
        Tak, Charlotte D
        Anmeldt d. 22. maj 2023

Et virkelig godt hotel med god forplejning.

Da jeg var her på en worksop med arbejdet var det virkeligt varmt, hvilket gør deres udeområder et hit. Desværre er der ikke aircondition på hotellet, hvilket gør at de store conferrencelokaler bliver som et drivhus. Værelserne er små men rigtige dejligt.

Maden er helt fantastisk.

Dato for ophold: august 2022
        • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
        Tak, Christian J
        Kuno Junker, Andet hos Comwell Sorø, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. maj 2023

Kære Christian,
        Mange tak for din venlige feedback på dit ophold hos os. Vi er meget glade for at du har nydt maden, omgivelserne og at det ellers var et dejligt ophold. Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage på Comwell Sorø.
        På vegne af hele teamet, Kuno Junker, Hotelchef.

Anmeldt d. 27. marts 2023

Fantastisk koncertoplevelse med Zididada. Inden det en lækker middag med fuldstændig fantastisk servering og rådgivning af drikkevarer. Speciel saftmenu til dem, som ikke drikker vin og anderledes nytænkende cocktails. 5+ stjerner til vores tjener.

Dato for ophold: marts 2023
        Tak, Sanne H
        Kuno Junker, Andet hos Comwell Sorø, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2023

Kære Sanne,
        Tak fordi du lagde vejen forbi Comwell Sorø. Du endte med at opleve hotellet præcist som vi sigter efter.
        Det er dejlig læsning. På vegne af hele teamet ønskes du er dejlig onsdag, og på gensyn snarest.
        Mvh. Kuno Junker, Hotelchef

Anmeldt d. 24. marts 2023

Fantastisk hyggelig aften, go mad, go vin og virkelig god og servicemindet sommelier - 5 stjerner alene til ham🤩 vi havde bestilt et solaris ophold - alt spillede fra start til slut - det kan anbefales.

Dato for ophold: marts 2023
        • Rejsetype: Rejste med venner
        Tak, marielouisep480
        Kuno Junker, Andet hos Comwell Sorø, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. marts 2023

Kære Marielouise,
        Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du har oplevet os præcist som vi sigter efter hver eneste dag.
        Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage til Comwell Sorø.
        Mvh. Kuno Junker, Hotelchef