180 $
Hotels.com180 $
Priceline180 $
CheapTickets180 $
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Flot hotel med en fin beliggenhed og udsigt. Værelserne lidt små men rene og pæne. Super lækker mad, vin og betjening. Kan varmt anbefales. Mulighed for håndsprit overalt på hotellet. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, MrJGF
Kuno Junker, Direktør hos Comwell Sorø Storkro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. maj 2021

Kære Mr. JGF,
Tak for din feedback.
Vi glæder os alle i huset over igen at kunne byde jer alle velkommen tilbage i nymalede omgivelser med et udhvilet personale der er klar til at give jer alle den bedste service de har lært.

Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde sådan glædet os til opholdet og den lækre mad! Vi synes maden var “tam” og brødet inden forretten ikke hævet - dvs. total fladt og uden skorpe! Jeg undrer mig over at man serverer det samme uspiselige brød to dage i træk især når hotellet påberåber sig opmærksomhed på deres hjemmebagte brød - bare ikke godt nok!!!

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, jopi2016

Kære jopi2016
Mange tak for din fedback, vi er nu genåbnet og klar til at lad brødet hæve og bage til perfektion.
Vi glæder os til at byde jer alle velkommen tilbage efter en alt for lang juleferie.

Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet for en enkel nat og var med til vinsmagning af vin som hotellet selv producerer ( De har deres egen vinmark) efterfulgt af 3 retters middag. Tjenerne var imødekomme og dygtige til at vælge vin og havde altid et stort smil på.
Værelset var behageligt og passede fint til vores behov under opholdet.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, EDORRY80
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til en hyggelig weekend på, Comwell Sorø, men blev voldsomt skuffede. Vores hotelværelse var uden sammenligning det mindste værelse jeg har oplevet på et dansk hotel. Og endnu værre var det, at værelset var udstyret med en halvanden mands seng på kun 140 cm i bredden. Det er simpelthen ikke i orden at sælge det som et normalt dobbeltværelse. I 25 graders varme uden aircon på værelset blev det til en nat uden søvn. På badeværelset var der en mini brusekabine som var mindre en 1/2 m2 så badeforhænget klistrede til kroppen når man var i bad.
Morgenmaden var trist og kedelige med nogle tørrer boller og ikke særligt stort udvalg.
Det eneste positive ved vores ophold var den søde tjener i restauranten om aftenen. Sød, smilende og servemindet.
Ikke et sted vi kommer igen.

Tak, ninat951

Kære ninat951
Tak for din feedback.
Vi glæder os over igen at være åbne for gæster. i lukkeperioden har vi gennemgået en opfriskning på hele hotellet med nymalet interiør, nyslebede gulve, og meget mere. vi har set frem til at byde vores gæster; 'Velkommen tilbage'

Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har aldrig tidligere besøgt Hotel Comwell Sorø, men blev opmærksomme på hotellet i planlægningen af sammenkomst for 8 familiemedlemmer (alle voksne). Vi valgte pakken “Smag på Sorø”, og var ovenud tilfredse med opholdet. Interessant vinsmagning for både novicer og vinkyndige i smukke rammer ude i vinmarken. Efterfølgende gourmetmiddag med spændende vinmenu. Tjeneren Jamal forestod både vinsmagning og servering af middag. Han fortjener stor ros for sin venlighed, sit gode humør og sin professionalisme! I det hele taget fornemmer man som gæst, at man er velkommen og alle forespørgsler bliver mødt med velvilje. Hotellet kan varmt anbefales.

Tak, johnteilmannl
Ditte Nagel, Guest Services / Front Office hos Comwell Sorø Storkro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2020

Mange tak for din anbefaling og ros.
Jeg håber, vi får lejlighed til at byde velkommen en anden gang!
Med venlig hilsen Thomas, team Comwell Sorø