“Morgenmaden er desværre ikke god”
Anmeldelse af Sorø Storkro

Sorø Storkro
nr. 13 af 51 Restauranter i Sorø
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Morgenmaden er desværre under al kritik. Appelsinjuicen smagte kogt. Der var ingen bacon og æg, men portionsanrettet røræg. Det jeg fik smagte bittert ovenpå var der et stykke blødt bacon. Rugbrødet var koldt og derfor så tørt at det faldt fra hinanden.

Tak, MadsN951

Anmeldt 28. november 2019 fra mobile enheder

Fik en tre retters menu. Startede ud med kammusling, med hokkaido og rygeost. Det smagte ganske fint, ikke noget hvor man tænkte ekstra lækkert eller noget.
Hovedretten var kylling med løgpure og Kyllinge glace, som desværre var blevet lidt for tyk, så den var blevet lidt klæ og ikke så behagelig at spise.
Desserten var en hvid chokoladebar. Den smagte helt fint, det gav noget friskt med kirsebær på.

Samlet set er det et ganske fint sted at spise, men ikke noget jeg vil komme langvejs fra for at prøve.

Servicen var lidt mærkelig, da den unge dame havde lidt svært ved at sætte ord på hvad der blev serveret. Hun virkede usikker og nervøs.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Heidi J
Anmeldt 3. august 2019

Havde bestilt miniferie - 2 nætter med 3 retters menu begge dage.
Indlogering upåklagelig - bordbestilling til kl. 19:00 begge dage.
Allerede den første aften gik det helt galt.
Vi blev tildelt bord, fik fortalt hvilken menu vi skulle have og bestilte vin derefter.
Vinen blev serveret - og så skete der ikke mere, på trods af at vi forsøgte kontakt med personalet der vimsede rundt og serverede for senere ankomne gæster..
Efter 40 min. tog vi personligt kontakt til den nærmeste tjener, for at blive informeret om hvornår vi kunne forvente at få serveret forret m.v..
Tjeneren forstod ikke hvorfor vi endnu ikke havde fået servering, men undersøgte det hurtigt og beklagede det, men vi ville få maden umiddelbart efter.
Da der, efter 10 min., endnu ikke var sket noget og ej heller kontakt med tjeneren, så vi ingen grund til at fortsætte opholdet, hvorefter vi rejste os fra bordet og tjekkede ud i receptionen.
Vi fik en beklagelse over forløbet, men aldrig en forklaring på hvad der var gået galt i restauranten.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Willy T
Anmeldt 22. maj 2019 fra mobile enheder

Vi tog afsted mod Sorø, med rimelige store forventninger.
Fik kaffe og kage ved ankomst, så træt af chokolade kage overalt. Så forventningerne, var store på vej mod aftensmaden. Det skulle snart laves om på, når man kigger på vinkortet stod der intet om, der kunne købes vin på glas. Forretten kom og det skulle vise sig og være det bedste. Inden vi nåede og tælle til to, var hovedretten bestilt. Der måtte vi lige stoppe dem, der var for få tjener på job. Det betød at der var slet ikke tid til skænke vin engang. Hovedretten var virkelig noget katten havde slæbt med ind, på tallerken lå der rødløg stegt i ovnen, løgkompot, og prikken over i var så forårsløg, hvor var fantasien henne ?? Stadig ingen tid til komme og høre om maden, eller skænke vin øhhh. Igen måtte vi sige vi godt vente bare lidt med desserten, for os virkerede det som det bare noget der skulle overståes. Da desserten kom havde desværre helt mistet lysten fuldstændig fantasi løs, et hvert skole køkken kunne have løst det bedre.
Vil Aldrig Aldrig nogensinde anbefale det sted til nogen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, larsk636
Anmeldt 2. april 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med møde, var frokosten en del af pakken.
Denne var virkelig delikat og der var lækre retter til både kødspisende samt vegetarer.
Alt blev præsenteret virkelig indbydende og betjeningen var yderst venlig og hurtig.
Alt i alt, en rigtig god oplevelse som fortjener gentagelse.

Dato for besøg: april 2019
Tak, WillyB727

Rejsende, der kiggede på Sorø Storkro, kiggede også på

Sorø, Vestsjælland

Har du været i Sorø Storkro? Fortæl om dine oplevelser!