“En oplevelse ud over det sædvanlige.”
Anmeldelse af Malling Kro - restaurant

Malling Kro - restaurant
Prisklasse: 10 US$ - 73 US$
Køkkener: Fransk, Dansk, Moderne, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Moderne kro med mad og vin på højt niveau. Servering i gårdhave når vejret tillader det. 8 hyggelige dobbeltværelser 3 lokaler til afholdelse af selskaber/private fester 3 lokaler til møde Gode parkeringsforhold Tog (Aarhus Nærbane) lige til døren

Venlig betjening ved ankomst. Værelserne tip top. Mad og vin udsøgt. Morgenmaden også en fin oplevelse .Vi kan kun anbefale stedet

Dato for besøg: juni 2022
Tak, bmalmos

Anmeldt 1. maj 2022

Vi har vist aldrig boet et sted hvor mad og vine er uovertruffen, lækkert og veltilberedt
Både min mand og jeg følte os meget velkomne og personalet havde god tid til at forklare våde menuen og vinene. Det var en STOR oplevelse.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Rejselysten0909
Anmeldt 15. marts 2022 fra mobile enheder

Venlig betjening fra start til slut.
Mad og vin var udmærket, dog en speciel oplevelse en rødbederet med rødvin fra Alsace.
Lille nyrenoveret værelse.
Glæder os til at se Rune køre op ad Kiddesvej 3. Juli!

Dato for besøg: februar 2022
Tak, 920gertc
Anmeldt 9. februar 2022 fra mobile enheder

Vi havde et kro-ophold med 3 retters menu, inklusive vine. Perfekt mad og gode vine - alt i alt en rigtig god oplevelse. Kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, 18.954.112.345
Anmeldt 11. november 2021 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Malling Kro incl 3 retters menu og vinmenu. Fremragende mad og vin. Super service. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: november 2021
1  Tak, LarsK976

Rejsende, der kiggede på Malling Kro - restaurant, kiggede også på

Har du været i Malling Kro - restaurant? Fortæl om dine oplevelser!