Tripadvisor

Malling Kro - restaurant
Køkkener: Fransk, Dansk, Moderne, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Moderne kro med mad og vin på højt niveau. Servering i gårdhave når vejret tillader det. 8 hyggelige dobbeltværelser 3 lokaler til afholdelse af selskaber/private fester 3 lokaler til møde Gode parkeringsforhold Tog (Aarhus Nærbane) lige til døren
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale Malling Kro)))
Havde købt en deal med 5 små frokostretter, vin, vand og brød/smør - alt smagte ganske fantastisk☀️
Håber på andre deals i fremtiden))
God fornøjelse

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, hellebs65

Anmeldt 15. april 2018

Har med den største fornøjelse benyttet Malling Kro til bryllup for flere år siden, og nu til to konfirmationer med 1 års mellemrum.
Hver gang har vi oplevet fantastisk imødekommenhed, alt er forløbet med stor professionalisme og engagement. Vi har altid følt os meget velkomne og helt trygge ved at overlade detaljerne til personalet. Meget velfungerende også i forbindelse med servering og opfyldning - der er aldrig nogen der må vente.
Mad og vin er i top og afstemt. Lokalerne skønne, men mulighed for brug af den dejlige udestue og haven.
Vi kan kun give vores varmeste anbefalinger til stedet.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, Anders_R_I
Anmeldt 21. marts 2018

Da vi kender Malling Kro var der ingen tvivl, da vi skulle fejre vores runde fødselsdage 65 venner og familie. Og det har vi ikke fortrudt. Lige fra booking for 2 år siden, små møder omkring arrangementet og til selve afholdelsen har alt fungeret på en både yderst professionel og behagelig måde og vi har fået alle ønsker opfyldt. Alle vores gæster har kun rosende ord for stedet.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Kirsten W
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Vi havde bestilt 3 retter ud af huset til 10 personer a 295kr. Pr. Mand.
Det var virkelig en lækker oplevelse. Til forret 3 retter (2x fisk og 1x kylling), hovedret to slags kød, rodfrugter og senneps sauce, til dessert mousse med et lille stykke kage.
Nemt at servere, det var klar til at sætte på bordet.
Der var rigelig med mad.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, kirstens204
Anmeldt 24. februar 2018

Egentlig skulle vi have været på besøg hos nogle venner i Norsminde syd for Aarhus. Men da en af dem havde lagt sig med influenza, besluttede vi os for at prøve Malling Kro, som vi havde benyttet en del gange for en halv snes år siden.
Kroen viste sig at være mere end almindelig godt vedligeholdt og fornyet, og køkkenet var fortsat glimrende. Min kone og jeg valgte en forret og derefter wienerschnitzel, men det viste sig at være mere end vi kunne spise. Aldrig tidligere har vi fået en så stor wienerschnitzel, hvor omkring halvdelen måtte gå ud igen. Ikke på grund af kvaliteten, for den var, som sådan en skal være, når den er allerbedst, men på grund af størrelsen.
På en skala til ti får kroens brød ni med en pil opad, for det var af sjælden lækker kvalitet.
Vi kan varm anbefale andre at spise på Malling Kro.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, fregne

Rejsende, der kiggede på Malling Kro - restaurant, kiggede også på

Har du været i Malling Kro - restaurant? Fortæl om dine oplevelser!