“Total afslapning ”

Pinenhus
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Var på et kæreste ophold, høj service fra man træder ind i receptionen, hyggelig spa og go middag med tilhørende vine, udsigten er balsam for sjælen, et besøg værd og utrolig charmerende nær område

Tak, Ruben S

Anmeldt 11. september 2017 fra mobile enheder

Var på en forlænget weekend med min kone. Værelset var ikke så stort, men pænt og der var hvad vi forventede.
Maden og betjeningen var rigtig god.
Det er et sted vi vil vende tilbage til.

Tak, Soren N
Anmeldt 22. juni 2017

Maden smagte som sådan dejligt, men der var slet ikke nok til at mætte min bedre halvdel (en voksen mand)...

2  Tak, SigneTH
Anmeldt 29. maj 2017

Vi fik en 4-retters menu, De var lækre og veltilberedte. En særdeles dejlig jordskokke suppe og senere dejlig mørt og velsmagende oksekød. Den tilhørende sauce var tynd. Personaler var venlige og nogle havde god kendskab til vin.Ventetiden mellem var ulidelig lang. Næste dag gik der næsten 20 min efter bordanvisning inde første kontakt.

Tak, Jørgen R
Anmeldt 20. maj 2017

Personalet er særdeles proffesionel og meget imødekommende. Beliggenhed og omgivelserne opfylder enhver drøm om hav og natur. Som prikken over det hele er nydelsen af den sædeles gode mad med et righoldigt udbud af særdeles veltilavet menuer på guerme plan. En fantastisk oplevelse.

Tak, Jørgen N

Rejsende, der kiggede på Pinenhus, kiggede også på

Nykøbing Mors, Morsø

Har du været i Pinenhus? Fortæl om dine oplevelser!