“Fødselsdagshygge”
Anmeldelse af Roslev Kro Restaurant

Roslev Kro Restaurant
Anmeldt 22. december 2017

Jeg havde inviteret familien til søndags froskot på Roslev Kro. En utroligt dejlig og rigtig god oplevelse både på maden og hyggen. Der var en dejligt stemning selvom vi var mange til Frokost denne dag. Der var også god plads til mine to børnebørn som ikke kan sidde stille ret længe ad gang.

Tak, ConnyMikkelsen

Anmeldt 9. august 2017

Har nu spist på kroen nogle gange, og hver gang har det været rigtigt godt, masser af mad med god smag, god servering i hyggelige omgivelser, kan varm anbefales..

Tak, wsr04
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Vi valgte burgermenuer, og maden var dejlig velsmagende og frisklavet. Betjeningen var venlig og varm og vi følte os rigtig godt tilpas. Eneste minus er at bordene et lidt for høje ift stolene.

Tak, lenejohansen6000
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggelig kro med god atmosfære.
Maden er fantastisk.
Denne aften var der vist for lidt personale på og der var ventetid på maden.

1  Tak, Tina M
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler, venlig betjening, suveræn god og lækker mad. Absolut det bedste sted at spise. Kroen er virkelig et besøg værd.

Tak, Stephanie B. R

Rejsende, der kiggede på Roslev Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Roslev Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!