“Frokost”

Limfjordens hus
Prisklasse: 150 $ - 1.500 $
Køkkener: Dansk
Anmeldt for 28. juni 2018 fra mobile enheder

Meget velsmagende stjerneskud, men frem for alt ualmindelig sød og naturlig betjening. Sad udenfor hvor der ganske vist ikke var flere pladser men de søde piger fandt hurtigt et bord på første sal som de beredvillig bar ned. Dejlig udsigt til Sallingsund.

Tak, riisbovbjerg

Anmeldt for 23. juni 2018

Vi var 4 venner og fik en tre retters gourmetmenu, som bare var helt i top
Vi har/er alle 4 beskæftiget i madbranchen ( 2 kokke og 2 økonomaer)
To af os fik dagens fisk i stedet for kødet til hovedret, det hele bare super
Vi diskuterede noget om det kunne blive plads til dessert, og vi er nu glade for at vi fik dessert, for det var da en oplevelse i sig selv
Vinen til retterne var meget velvalgte og harmonerede fint med maden og sidst men ikke mindst, så var serveringspersonalet meget professionelt, informative og vidende
Vi kommer helt sikkert igen en anden gang

Tak, Gastrovennerne
Anmeldt for 21. maj 2018

Vi fik hhv. stjerneskud og kogte muslinger og begge retter var af friske råvarer og velsmagende. Desuden var den fine udsigt til Mors et extra plus.

Tak, 1307anders
Anmeldt for 3. maj 2018 fra mobile enheder

Vi havde lyst til en stille romantisk middag, og fandt dette sted meget velegnet.
Personalet var meget hjælpsom, og vi fik gode forklaringer da vi havde spørgsmål til menu kortet.
Maden blev meget overbevisende presenteret.
Maden er super frisk og veltillavet.
Prøv stedet!

Tak, SIFTO_GO
Anmeldt for 29. april 2018 fra mobile enheder

Som altid var maden på buffeten veltillavet og velsmagende og et absolut godt køb til prisen. En stuvende fuld restaurant og et privat selskab ovenpå vidner om, at Limfjordens Hus har et absolut godt ry, og at Daniel virkelig fortjener sin pris som årets iværksætter i Skive kommune.

1  Tak, Marie N

Rejsende, der kiggede på Limfjordens hus, kiggede også på

Har du været i Limfjordens hus? Fortæl om dine oplevelser!