“Skøn weekend”

Falsled Kro
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. oktober 2020 fra mobile enheder

Det er altid en fornøjelse at vende tilbage til Falsled Kro. Stedet er enormt hyggeligt, og vi har altid fornemmelsen af at medarbejderne ikke bare er "på arbejde", men er en del af af stedet.
Opmærksomheden på den enkelte gæst er i top, både i forhold til at alt er som booket, og under middagen.
Meget kompetent rådgivning ift vinvalg.
Og så er maden altid en stor fornøjelse. Fokus på den rene smag af virkeligt flot sammensatte retter med lokale ingredienser. En stil som oftest matches bedst af elegante vine, og det afspejler vinkortet.
Fantastisk udvalg af oste.
Vi valgte også denne gang at overnatte, og fortrød igen, at vi ikke havde valgt to nætter for at have endnu bedre tid til at puste ud og snuse området til os - men kroen var fuldt booket, og det forstår vi godt.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, WineTravellerDK

Anmeldt 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Helt i top såvel menu som vinmenu. Betjeningen er også i top og samtidig er stedet meget hyggeligt. Besøg Falsled Kro det skal man mindst en gang i livet.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 554larsb
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik 6-retters menuen hvor alle retter var en god oplevelse og holdt et højt niveau. Især var kuvertbrødet, forretten ‘Sydfyn rundt’ og hovedretten ‘Pighvar med grisetæer’ ekstraordinær gode og med potentiale til at være en signaturret. Betjeningen er helt bestemt venlige og servicemindede men efter vores opfattelse måtte tjenerne gerne udvise lidt mere personlighed og charme som kokkene udviste når de serverede.

Tak, 781mettep
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted. Beliggenhed og kro/hotel i topklasse. Vi spiste frokost og fik super lækker spændende mad. Gode råvarer og det smagte dejligt. En frokostanretning pr mand og 2 desserter ialt . Fik god vin og dejlige øl til maden. Især begejstret for at det er muligt at få alkoholfri øl. Pris ca 500kr Per mand for middagen med drikkevarer. Betjeningen,manglede lidt, og dyre sodavand trækker ned. Men bestemt en god anderledes oplevelse vi ikke ville være foruden.

2  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 11. juli 2020

Vi var to vennepar, der besøgte den smukke og velbevarede kro til frokost en hverdag i juli. Det hang bare ikke rigtigt sammen - mad, betjening, pris:

Selv om vi kom kl. 12.30, og der kun var halvfyldt i restauranten, var der ikke mere røget laks, den havde vi ellers glædet os til. Dermed var der kun fem frokostretter at vælge imellem. Vi valgte hummerstykker og hvide asparges samt pata negra-skinke, og begge dele var velsmagende og veltilberedt, men meget højt prissat, især skinken som kom i en ordinær servering.

Vi måtte rykke for det medfølgende brød, og olivenolien kom i to skåle, dvs ikke en skål til hver gæst - i disse coronatider... Salt og peber måtte vi bede om (det kan selvfølgelig være noget policy).

Da vi spurgte om kageudvalget til kaffen, fortalte tjeneren at han ville tjekke om der var noget tilbage, for kagerne var reserveret til de overnattende gæster. Nå. Der var heldigvis noget rabarbertærte, viste det sig. Den blev serveret uden bestik. Da vi bad om en kagegaffel, var svaret at 'det kunne vi da godt få'.

Betjeningen - som ellers var venlig - og misforholdet pris/kvalitet trækker ned, men kroen er fyldt med atmosfære både ude og inde og på den måde et besøg værd.

2  Tak, EdwinH219

Rejsende, der kiggede på Falsled Kro, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Odense, Fyn og Øer
Assens, Fyn og Øer

Har du været i Falsled Kro? Fortæl om dine oplevelser!