“Lidt skuffende til prisen”
Anmeldelse af Falsled Kro

Falsled Kro
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 22. februar 2020

Vi havde glædet os til at spise på Falsled Kro - "once in a lifetime" fordi det er så dyrt. Dyrt var det, og stedet har charme, og servicen er i top. Vi fik en 6-retters menu og maden var OK, men der var for megen sauce på de fleste retter - og det var salt, så det var svært at smage fisken. Det er også "for meget" at spise en svinekotelet uden tilbehør, der ville en let salat eller lidt garniture have gjort godt. Sjovt at prøve men nok ikke noget vi vil gentage.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 1307anders

Anmeldt 25. december 2019

At spise på Faldsled Kro var en fantastisk oplevelse. Vi valgte menuen på 6 retter med tilhørende vinmenu, Maden er var ren Gourmet mad vinmenuen var med spændende vinvalg der gik udover det man forventede. Betjeningen var på alle måder super professionel.
Dyrt men pengene værd.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, jkte
Anmeldt 25. november 2019 fra mobile enheder

Dejlig varm og hyggelig atmosfære. Venligt og kompetent personale, fremragende mad, som fortjener en Michelin stjerne, fint vinkort, og et helt fantastisk morgenmåltid. Vi kommer tilbage.

Dato for besøg: november 2019
Tak, peterw332
Anmeldt 3. september 2019

Vi havde bestilt deres 6 retters Almanak-menu med vin og det er noget af det bedste jeg nogensinde har smagt. Veltillavet og med sans for detaljerne. Stemningen er helt i top og en meget høflig og opmærksom service af tjenerne. Deres viden om vin var også fremragende.

Dato for besøg: august 2019
Tak, andersr836
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Det var en helt igennem fantastisk oplevelse, der mere end levede op til vores meget store forventninger. Dejlig modtagelse, behagelig og meget venlig service, superp mad og dejlig vin.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Peter Heinrich S

Rejsende, der kiggede på Falsled Kro, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Falsled Kro? Fortæl om dine oplevelser!