Anmeldt d. 6. juli 2018

Denne historiske og fredet bygning huser måske en af landets bedste B&B.
Søde mennesker
Gode værelser og Bad
Pæne omgivelser.
God morgenmad
- og på en solskindsdag er der bare dømt "Morten Korch"
- vi mnglede blot Poul Reichhardt til at synge - "Er du dus med ..."

Værelsestip: Lidt uden for lov og ret - og alligevel nær indkøb og gode veje
Dato for ophold: juli 2018
Tak, KurtFarfar
Anmeldt d. 26. marts 2018 fra mobile enheder

Skal man overnatte i det sydfynske, så er Solbjerggaard et dejligt og lækkert et sted at overnatte med dejlige værelser, eget lille køkken, hvor man kan lave te eller en let lille ret, hvis man skulle blive sulten inden den virkelige lækre morgenmad med de hjemmelavede pandekager med hjemmelavet blommesirup, hjemmelavede marmelader, brød, juice...

Vi kommer snart igen, vi blev ikke færdige med det område...

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Breum1974
Anmeldt d. 6. marts 2018 fra mobile enheder

Ifm med sportsstævne valgte vi at indlogere os på solbjerggård der ligher lidt udenfor faaborg.
Charmerende sted med mange værelser til en god pris. Dog intet køkken, så skal man spise foregår det i den store spisesal der er charmerende og hyggelig.
Bestemt et besøg værd, og til en ok pris.

Dato for ophold: april 2017
1  Tak, netspacer
Anmeldt d. 27. januar 2018 fra mobile enheder

Tak for en super fin weekend med hyggelige værelser, fantastisk morgenmad og meget søde værter Peter og Laura. SolbjergGård kan varmt anbefales til en familiekomsammen med en festmiddag som også blever tryllet frem af Laura og Peter. Der til kommer Lauras smukke tøjdesign. Fyn er fin også i januar :-)

Dato for ophold: januar 2018
Tak, annegreteh2015
Anmeldt d. 8. august 2017

Sikke en dejlig perle i Millinge. Vi havde en overnatning hos Peter og Laura, som diskede op med dejlig morgenmad i form af friske boller, æg, bacon og pandekager.
Virkelig et dejligt sted med skøn have og ro til hjernen. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: august 2017
Tak, thomasmC856OP