Fastlås den laveste pris fra disse websites
StayForLong
Anmeldt d. 18. juli 2022

Opholdet her levede op til alle vores forventninger, omend prisen er høj.
Hyggelig gårdhave hvor kaffen og kagen blev indtaget. Dejligt værelse med alle nødvendige faciliteter, inkl. lille terrasse med dejlig udsigt til haven.
Fantastisk mad med dejlig udsigt til haven og til havn/hav i det fjerne.
Personalet er meget serviceminded og uhøjtidelige.

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 756larsa
Anmeldt d. 6. juli 2022 fra mobile enheder

Alt for lidt mad til alt for mange penge.
God vin.
Små portioner, man bliver ikke mæt.
Personalet er venlige. Hyggelig atmosfære - men rigtig ærgerligt de ikke laver lidt større portioner. En lille kartoffel eller et større stykke kød ville være godt

Værelsestip: Spis hjemmefra
Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Tonnie N
Anmeldt d. 11. april 2022 fra mobile enheder

Forventningen var stor, og det var med stor glæde at vi endeligt skulle besøge dette så anbefalede sted. Indskrivningen fungere perfekt, og man følte sig hurtig velkommen. Men, og der kommer et men. Da vi sætter os til bords, prøver tjeneren ihærdigt at sælge os en flaske gode “bobler” respekt for indsatsen og vi bed på. Jeg mener man må forvente en præsentation af en flaske til 1600 - men nej, den hældes ligegyldigt op i glasset og nærmest samtidig ankommer snacks og hvidvin. Så i stedet for at nyde de gode “bobler” før middagen, bliver den drukket mellem de 2 første retter. Køkkenet levere på en godt niveau, ikke exceptionelt , men godt og sikkert. Maden kommer hurtigt, også for hurtigt. Vi præsterede at spise 6 retter på under 4 timer, det er ikke sket før. Vi havde værelse 2, gulvvarmen var så voldsom, at vi måtte stå i gangen for at børste tænder, da gulvet var så varmt, at man ikke kunne stå stille på det. Opsummeret, hyggelige omgivelser, god mad, men en alt for voldsom prissætning, set i forhold til den leverede oplevelse. Oplevelsen var til 4 stjerner, men prissætninger trækker ned til 3.

Dato for ophold: april 2022
Tak, carstenmadsen
Anmeldt d. 5. februar 2022

desværre kom der corona sygdom som gjorde at opholdet ikke kunne gennemføres.
vi bor i udlandet og har ikke så mange muligheder for at komme når som helst.
fik kun 6 mnd udsættelse.
Her var Faldsled Kro ikke fleksibel og imøde komme behovet.
Det er bare dårlig service og kan slet ikke betale sig,det glemmer hele familien og venner slet ikke.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, dibeGreve
Anmeldt d. 26. november 2021 fra mobile enheder

Vi har besøgt og boet på Falsled Kro 2 gange de seneste 3 måneder og boet på hhv vær. 22 og sidst på vær. 24. Begge gange med en uudholdelig kloaklugt på badeværelset, som forsøges kompenseret af personalet ved at holde døren åben til badeværelset, så luften fordeler sig i rummene. Sådan er det ved ankomst og når de har gjort værelset klart til natten. Der inviteres egentlig til at skulle nyde badekarret, men det er umuligt i lugten. Maden var dejlig og velkomponeret og betjeningen god - nåde aften og morgen. Synd at det ødelægges af værelset, som indretningsmæssigt er godt, men trænger til en opdatering. Det er trods alt et ophold (1 overnatning og 5-retters menu + 2 GT) til DKK 9.393 for 2 personer.

Dato for ophold: november 2021
1  Tak, Guide67284860218