Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt d. 22. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi boede i værelse 5, der har indblik fra restauranten da værelsesdøren er med stort vindue i, det er dog muligt at trække gardin ned. Værelset var fint rent, dejligt badeværelse, men ellers ikke bemærkelsesværdigt.

Modtagelsen var venlig og vi fik god kaffe, med lækker kage til. Der blev under kaffen spurgt til aftenens ønsker og informeret om menuen.
Vi fik begge 5 retters menu med tilhørende vinmenu.

Aftenen startede med 5 snacks, som bestod af Iberico gris, hummerbisque, østers, sandwich og comté cracker, hvoraf de første 2 var meget smagfulde. Derefter fik vi havtaske, der efter min smag havde lidt mærkelig konsistens, men ellers en fin ret. Så kom en ret med beder og andehjerte, samt en svamperet - begge utroligt velsmagende og hvor man mærkede at køkkenet havde styr på tilberedning og smagsnuancer. Derefter rådyr og til sidst en direktørsnegl med 3 forskellige slags is. Der var en dejlig sauce og glace til rådyret, men selve kødet var ikke lige mig, det var lidt sejt. Isen med jernurt var lækker, men øvrige is var ikke velsmagende og sneglen var meget blød og levede ikke op til de gode retter forud.
Det var en spændende vinmenu, og vi var glad for at vi havde valgt overnatning med, så vi begge kunne prøve den. Værelset blev noget koldt om natten, og der er ret lydt. Vi kunne hvertfald høre lav snak og musik ved 2-tiden.

Overordnet set var det en oplevelse værd at anbefale. Personalet er venlige og meget profesionelle. Værelset er ok. Der vil altid være retter man kan lide bedre end andre, men det store billede var af et køkken der gik op i detaljer og kender til råvarer der giver retterne det ekstra løft. Der er enkelte ting der ikke lever op til prisen, men også mange ting der gør. Vi vil hvertfald gerne komme igen en anden gang.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, christine108919
Anmeldt d. 29. august 2021

En meget smuk og idyllisk kro at indtage en frokost på - absolut 5 stjerner også til servicen, som har nok at lave. Maden er rigtig god. Udfordringen kommer med ordet gourmet, så forventer jeg at fuglene synger - 4,5 stjerner for maden.

Dato for ophold: august 2021
Tak, henrietteo71
Anmeldt d. 26. august 2021 fra mobile enheder

I anledning af vores guldbryllup havde vi bestilt en overnatning og samtidig kroens 50 års jubilæumsmenu!
På godt 4 timer nød vi 10 forskellige retter, alle nøje udvalgt fra kroens alsidige repertoire incl. udvalgte vine. Forskellige køkkenchefer gennem tiderne havde været inspirationskilder til de forskellige velsmagende retter.. Det var et helt igennem dejligt ophold. Et imødekommende og
professionelt personale gjorde vort ophold ekstra hyggeligt. Vi kommer meget gerne igen ved den næste begivenhed, der er værd at fejre.

Dato for ophold: august 2021
1  Tak, Ole Stig K
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Sjældent god oplevelse både ift værelse, mad og betjening, alt var uovertruffet og helt igennem top-klasse. Samt er stedet skønt placeret tæt ved vandet, hvilket kun forhøjer oplevelsen.
Vi vil længe drømme om den oplevelse:-)
Allerede da vi ankom følte vi os godt modtaget, fik dejlig kaffe og sødt i gårdhaven, nyd det skønne værelse, og fik imponerende mad om aftenen i restauranten med formidabel akustik, hvor man følte sig omgivet af ro trods alle borde var optaget:-) Stor tak til personalet….

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 816meretes
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Værelserne er vidunderlige og servicen er fin, men maden er til prisen forfærdelig dårlig. En fem retters menu til en meget høj pris viste tydeligt hvorfor Falsled Kro ikke mere har nogen Michelin stjerner.
Når man arrangerer store fester i små lokaler så går det meget tydeligt ud over de almindelige gæster. Da vi efter 2 1/2 time omsider havde fået den fjerde ret rejste vi os og gik. Meget utilfredsstillende. Der var ingen af de fire retter vi nåede at få, der havde nogen form for god kvalitet.
Et meget dyrt og absolut ikke noget vellykket ophold. Sørgeligt, og vi er færdige med Falsled Kro.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, _clausgh