Anmeldt d. 29. august 2021

En meget smuk og idyllisk kro at indtage en frokost på - absolut 5 stjerner også til servicen, som har nok at lave. Maden er rigtig god. Udfordringen kommer med ordet gourmet, så forventer jeg at fuglene synger - 4,5 stjerner for maden.

Dato for ophold: august 2021
Tak, henrietteo71
Anmeldt d. 26. august 2021 fra mobile enheder

I anledning af vores guldbryllup havde vi bestilt en overnatning og samtidig kroens 50 års jubilæumsmenu!
På godt 4 timer nød vi 10 forskellige retter, alle nøje udvalgt fra kroens alsidige repertoire incl. udvalgte vine. Forskellige køkkenchefer gennem tiderne havde været inspirationskilder til de forskellige velsmagende retter.. Det var et helt igennem dejligt ophold. Et imødekommende og
professionelt personale gjorde vort ophold ekstra hyggeligt. Vi kommer meget gerne igen ved den næste begivenhed, der er værd at fejre.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Ole Stig K
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Sjældent god oplevelse både ift værelse, mad og betjening, alt var uovertruffet og helt igennem top-klasse. Samt er stedet skønt placeret tæt ved vandet, hvilket kun forhøjer oplevelsen.
Vi vil længe drømme om den oplevelse:-)
Allerede da vi ankom følte vi os godt modtaget, fik dejlig kaffe og sødt i gårdhaven, nyd det skønne værelse, og fik imponerende mad om aftenen i restauranten med formidabel akustik, hvor man følte sig omgivet af ro trods alle borde var optaget:-) Stor tak til personalet….

Tak, 816meretes
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Værelserne er vidunderlige og servicen er fin, men maden er til prisen forfærdelig dårlig. En fem retters menu til en meget høj pris viste tydeligt hvorfor Falsled Kro ikke mere har nogen Michelin stjerner.
Når man arrangerer store fester i små lokaler så går det meget tydeligt ud over de almindelige gæster. Da vi efter 2 1/2 time omsider havde fået den fjerde ret rejste vi os og gik. Meget utilfredsstillende. Der var ingen af de fire retter vi nåede at få, der havde nogen form for god kvalitet.
Et meget dyrt og absolut ikke noget vellykket ophold. Sørgeligt, og vi er færdige med Falsled Kro.

Tak, _clausgh
Anmeldt d. 18. juli 2021

Falsled Kro ligger idyllisk og vi boede i værelse 5 som ligger ud til Helnæs bugten. Dejligt værelse i 2 etager med soveværelse på 1. sal. Eneste ulempe er, at det ligger ud til køkkenet på den ene side, så det giver lidt larm/snak fra personalet, men dog ikke meget generende.

Herlig eftermiddagskaffe og kage i gårdhaven, hvor middagen og drikkevarer blev gennemgået og aftalt.

Kl. 18.30 ankom vi som nogen af de første til restauranten og fik tildelt skønt bord med flot udsigt. Vi skulle have 7-retters menu og på nær 2 retter som var noget kedelige, var det virkelig lækkert. Vi fik først champagne og derefter saftmenu – vores tjener virkede til at være lidt irriteret over, at vi havde valgt saftmenuen og der var ikke meget service, når den blev serveret, og han tog aldrig glas med ud, dette måtte andre tage sig af, så bordet ikke blev helt fyldt med glas. Desværre var vi så mætte at vi måtte springe ostebordet over og vi gik en lille tur inden desserten, hvilket var en god idé, så vi fik appetit til det sidste. Kaffe/the blev indtaget i pejsestuen hvor der var et meget indbydende bord med petit four, hvor vi selv kunne vælge. Det blev kun til et par stykke, da vi ikke kunne rumme mere. Men virkelig hyggeligt at sidde i pejsestuen og slutte aftenen af.

Morgenmaden blev serveret på værelset, hvilket var fantastisk. Vi kunne sidde udenfor på vores lille terrasse og det var helt perfekt. Alt var hjemmelavet og hjemmebagt og det var super lækkert.

Alt i alt havde vi et skønt ophold og vil helt sikkert komme igen og opleve kroen på en anden årstid, men middagen alene var ikke helt på det niveau, som vi havde forventet.

Tak, MN2300