“Udmærket restaurant med et bredt udvalg af mad”
Anmeldelse af Villa Masianco

Villa Masianco
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. marts 2018 fra mobile enheder

Udmærket restaurant med en blanding af italiensk, mexicansk, lidt thai osv. Vi fik pizza, bruschetta og burger, hvilket var rigtig fint. Lidt svært at få bord, når man ikke har bestilt.

Tak, hesteabe

Anmeldt 17. februar 2018 fra mobile enheder

Super langsom betjening, ventede 1,5 time på maden.
Ikke et sted at gå hend med børn.
Maden var fin.

Tak, Heidi H
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Blev lidt mistænksom da jeg så deres internationale spisekort, hvor der var mange retter bl.a. italienske, mexicanske og en enkelt thairet. Vi var 6 pers og vi prøvede både italiensk, bøf med pomme fritter og en thai og det hele smagte rigtigt godt.

Tak, Mettebjensen1234
Anmeldt 4. januar 2018 fra mobile enheder

Vi har tidligere besøgt Villa Masianco og da vi skulle til st. Johann igen var vi nød til at besøge denne restaurant igen.
Hyggelig restaurant med lækker mad. Spørger du efter vinkortet har de også topvine på menuen. Kan varmt anbefales!!!

Tak, marianne591
Anmeldt 27. juli 2017

Villa Masianco ligger lidt i udkanten af St. Johann in Tirol.
Dejlig restaurant holdt i østrigsk stil - med italiensk islæt.
Restauranten har såvel inden- som udendørs servering.
Fin, fin service af "voksne" servitricer.
Rigtig gode pizze.

Tak, nielst2013

Rejsende, der kiggede på Villa Masianco, kiggede også på

Kitzbühel, Tirol

Har du været i Villa Masianco? Fortæl om dine oplevelser!