Anmeldt 12. marts 2015 fra mobile enheder

Dette hotel er intet mindre end fantastisk!
Uovertruffen service, vidunderligt personale, dejlig mad - jeg kunne blive ved.
Super godt for børne familier. Afslapning og forkælelse i stor stil.
Vi håber snart på at kunne besøge Die Sonne igen.

Tak til værtsfamilien for de perfekte rammer til vores ferie!

• Overnattede: marts 2015
Tak, Lund-Christensen
Anmeldt 26. juli 2014

Endnu en fremragende "all inclusive" oplevelse på Sonne. Vi har været på Sonne tre gange og vi er helt sikre på at komme tilbage igen i løbet at de kommende år. Hotellet er et optimalt valg for os som ønsker at tilbringe dagene i de østrigske bjerge. Denne gang fortog vi ud over egne vandringer også en vandretur med guide - arrangeret af hotellet. En 23 km lang panoramatur i et betagende landskab, med udsigt til sneklædte bjerge. Det fås ikke bedre.

Værelsestip: Vi har prøvet flere værelser på forskellige etager. Alle har været helt perfekt, derfor kan vi ikke umiddelbart udpege en bestem etage eller et bestemt værelse.
  • Overnattede: juli 2014, rejste med venner
1  Tak, Susanne N
Anmeldt 21. april 2014

Skønt hotel med venligt personale, super god mad, gode værelser og masser af oplevelser lige i nærheden. Vi har været på hotellet 3 gange og har allerede bestilt igen i år. Vi har to børn og hotellet er meget børnevenlig.

• Overnattede: juli 2013, rejste med familie
Tak, Jeanette J
Anmeldt 27. august 2012

Hotel Sonne - her kan du efter en aktiv dag i bjergene finde total afslapning og opvartning. All inclusiv sikrer, at du ikke skal tænke på, hvor du skal indtage det næste måltid. Når du efter en lang dags vandring i de fantastiske bjerge vender træt hjem, kan du få massage, et afslappende bad i spaen eller bare henslænge dig på terrassen med en klod drik. Efterfølgende serveres middagen i restauranten og er du stadig frisk på social samvær, kan du nyde en drink i baren. Er du til udfordrende oplevelser har du også mulighed for at leje en mountainbike og tage turen ned af bjerget på cykel. Det kan anbefales at tage et par solide busker på. Værelser og servicen er helt i top.

Værelsestip: Hjørneværelserne er størst.
  • Overnattede: juli 2012, rejste som par
Tak, Susanne N
Anmeldt 8. august 2012

Vi er netop kommet hjem efter 3 skønne dage på hotel Sonne. Vi boede på et af de nye værelser rigtig fine med god plads. Om sommeren har hotellet All inclusive, hvilket var rigtig godt. Føde og drikkevarer er rigtig god kvalitet. Den nye wellness afdeling er super lækker med skønne vandsenge, hvor man kan ligge og slappe af efter Vandring i bjergene. Gode saunaer, dampbad, pool m.v. Når man bor på hotellet får man et jokercard, som betyder at man gratis kan tage alle lifte, busser, spille tennis, minigolf og meget mere. Hotellet er alle pengene værd.Vejret var skønt 30 grader og høj sol.

Værelsestip: Vælg et af de nye værelser på 4. Etage . Vi har været her før, hvor vi havde et af de ældre værelser. De trænger til modernisering.
Overnattede: august 2012, rejste med familie
Tak, Jeppe S