Anmeldt d. 1. august 2018

Fantastiske seaview villaer (4 personer) i forreste række og med udsigt over havet. Strand og snorkling har du lige udenfor døren, og hotellet har også et dejligt pool område , hvis man foretrækker klorvand fremfor saltvand.

Snorkling er ok uden at være prangende. Revet er dødt de fleste steder, men fiskene er der stadig...…

Egen restaurant på området - super morgenmad - og mulighed for a la carte til frokost og aften. Og ellers er der flere lokale restauranter i området med god og billig mad.
Super service fra personalet , som altid er smilende og hjælpsomme........

Klar anbefaling .....

Værelsestip: Fantastisk udsigt - og snorkling lige udenfor døren.
Dato for ophold: juli 2018
Tak, Lasse T
Anmeldt d. 26. juli 2018

Utrolig venligt og behjælpsomt personale. Super lækkert hotel i en lille lokal landsby med en autentisk og hyggelig stemning. Ligger i gåafstand fra Amed, Japanese Wreck samt Coral Garden. Perfekt til snorkling, dykning og ægte balinesisk ånd.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Christoffer M
Anmeldt d. 24. april 2017 fra mobile enheder

Alt i alt ok, men heller ikke mere. Intet outstanding i positiv retning. Morgenmaden var decideret dårlig, tørt brød, lidt marmelade og lille udvalg i frugt. Vi valgte at spise alle måltider udenfor hotellet.
Personalet var høflige, men vi følte os velkomne.

Dato for ophold: april 2017
Tak, MarianneG462
Anmeldt d. 12. februar 2015 fra mobile enheder

Vi har netop boet på stedet og vi var spændte på produktet, men vores lidt bange anelser blev gjort til skamme. CVV ligger perfekt på Lipah Beach og vi havde booket en Beach bungalow med plads 5+1. Vores check-in fungerede hurtigt og vores værelse var klar ved ankomst(kl. 13:00), så vi fik lagt bagagen og hoppede i restauranten og fik en god tiltrængt middagsmad- og jo de laver skam også ganske fin mad på stedet og til helt fornuftige priser.

Værelserne i vores bungalow var rene og fremstår pæne men dog også brugte, men det er også en 20 år gammelt sted- de er dog igang med renovering af rummene. Personalet er super venlige og altid smilene! Haven fremstår pæn og meget frodig og velholdt, poolen er lille men brugbar og ikke saltvand som der fremgår andetsteds. Der kan lejes snorkeludstyr flere steder i området.

Minus: morgenmaden er lidt kedelig og spartansk.

Forvent ikke luksus, men en fornuftig mellem standard og value for money. Kommer vi på disse kanter igen er Coral View Villas sikkert på valg igen

Dato for ophold: februar 2015
Tak, Traveloguesdk
Anmeldt d. 17. januar 2015

Vi var en familie på 5 og vi nød hele ugen i vores kæmpe Beach View Villa med gode og store senge og 2 lækre terrasser hvor man kan nyde den fantastiske udsigt over stranden og havet og de lokales fiskerbåde.og Poolen er også super lækker med kunst og palmer omkring så der er skygge når solen er skarp. Det er nemt at snorkle og kigge på de fantastiske koraller og der er tonsvis af dykkerfirmaer hvis man vil længere ned.
Eneste minus var en lidt trist morgenmadsbuffet

Værelsestip: Vælg Beach View for den gode havudsigt
Dato for ophold: januar 2015