“Mærkelig aften”
Anmeldelse af The River Cafe

The River Cafe
Reservér med OpenTable
The River Cafe er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 13 af 6.665 Restauranter i Brooklyn
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 10. april 2017

Vi havde ikke på forhånd tjekket godt nok op på stedet, som uden tvivl er et meget formelt sted. Vi havde jakkesæt og kjole på, som passede hertil. Tjenerne samt værtinderne var ret arrogante, og regnede ikke med vi ville købe så meget. Men sjovt nok efter vi havde bestilt caviar og champagne til starters, ændrede deres attitude sig. Men stadig en meget lidt personlig oplevelse. Til gengæld var der ikke en finger at sætte på deres mad. Jeg selv fik en Steak fra Niman Ranch, som nok er den bedste bøf jeg nogensinde har fået.

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, Guldbare

Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Jeg fik den mest fantastiske morgenmad med to veninder på river cafe. Servicen var helt i top og maden udsøgt!

Dato for besøg: april 2017
Tak, Maria W
Anmeldt 5. juni 2016

Den flotteste udsigt over Manhatten skyline får du fra Broklyn restauranten "The River Cafe". Priserne er absolut i den høje ende, men både mad og betjening er i top.

Dato for besøg: april 2016
Tak, jakobk247
Anmeldt 24. september 2015

Whau, godt gammeldags på den bedste måde med total stil over det lige fra ankomst. Skønne drinks i baren og med udgang til bro med vandet skvulpende lige nedenfor dine fødder... Runde borde med små lamper og de smukkeste buketter, sublim service og skønne retter - virkelig en oplevelse hele aften igennem. Byens absolutte mest charmerenede restaurant lige for fødderne af Broonklyn Bridge og med den mest betagende udsigt - total romantisk sted med smuk egen lille have. en lille gemt perle midt i storbyen - du føler dig hensat til en anden tid - kan virkelig anbefales...

Dato for besøg: september 2015
Tak, hbs94
Anmeldt 28. juli 2012

Min kæreste inviterede mig på river cafe i anledningen af min fødselsdag, og det var en fantastisk oplevelse og en uforglemmelig dag. Det er i den dyre ende, men det hele værd. Man bliver virkelig taget godt imod, tjenerene er ældre og de var virkelige dygtige, vinen fantastisk, maden fantastisk. De gør virkelig noget ekstra, og det er tildags dato mit bedste restaurant besøg. Ikke at forglemme, så havde de den flotteste udsigt, hvor man kunne se over til Manhatten.

Dato for besøg: oktober 2011
Tak, Anne P

Rejsende, der kiggede på The River Cafe, kiggede også på

New York City, NY

Har du været i The River Cafe? Fortæl om dine oplevelser!