“Smukt, gammelt kvarter at trille rundt i - hestevogn anbefales!”

Savannah Historic District
Book på forhånd
19,99 $*
og derover
Savannah Walking Tour
nr. 1 af 168 aktiviteter i Savannah
Anmeldt 10. august 2018

Den smukke, historiske bykerne i Savannah er absolut et besøg værd. Selv om det hele er mere kompakt og samlet end den tilsvarende oplevelse i Charleston, kan det anbefales at tage turen rundt i byen med en hestevogn og guide. Vi fik en rigtig god, guidet tur rundt i byen og fik et fint indblik i historien - krydret med anekdoter og sjove historier.

Tak, Carl T
Filtrér

Anmeldt 24. juli 2018 fra mobile enheder

Et rigtigt hyggelig kvarte at drive rundt i med mange flotte parker og huse er “fest gade” hvor der er gang i den i weekenden med levende musik

Tak, pwk55
Anmeldt 11. februar 2017

I bruger nemt en hel dag til, at trave rundt i byen, det er som om vi er tilbage i 1800 tallet, små gader og pragtfulde huse/bygninger. Havneområdet bør også ses, og i dagslys.

Tak, Paul Erik C
Anmeldt 14. marts 2016 fra mobile enheder

Super smuk bydel med alle de små grønne oaser. Tag Jer god tid og nyd parkerne fra en bænk. Se livet glide forbi og børn lege. Selv i det tidlige forår, er der plantet buske som blomster. Legende egern og syngende fugle. Her er skønt.

Tak, Carina Klinder H
Anmeldt 3. juni 2015

Savannah er et absolut must, når man er i syden. Husene og ikke mindste de kæmpe mæssige træer gør den historiske bydel til en særlig oplevelse. Selv i Torden vejr.

Tak, HenrikH28

Rejsende, der kiggede på Savannah Historic District, kiggede også på

Har du været i Savannah Historic District? Fortæl om dine oplevelser!