Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (10.656)
Filtrer anmeldelser
10.656 resultater
Medlemsvurdering
4.742
2.432
1.741
859
882
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
4.742
2.432
1.741
859
882
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 10.656 anmeldelser
Anmeldt d. 18. september 2018 fra mobile enheder

Vi valgte at booke dette hotel ud fra de fine anmeldelser på TripAdvisor! Vi blev taget rigtig godt imod i receptionen hvor servicen var i top. Da vi kommer op på vores værelse bliver vi mødt af, det vi vil definere, som et ikke rengjort værelse!!! Der stod vand i badekarret, lange sorte hår over alt, støv på både lamper, og hele vejen rundt i gulvkanten. VIRKELIG KLAMT og bestemt ikke den standard vi forventede!
Vi blev tilbudt et nyt værelse, men et slidt hotelværelse bliver ikke bedre af at det er rengjort! Hotellet trænger virkelig til en opdatering.

Overnattede: september 2018, rejste med familie
Tak, marialr
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AbelC559, General Manager hos The Manhattan at Times Square Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. september 2018

Vi sætter pris på feedbacken, Maria.

Vi er dybt skuffede over, at du havde sådanne udfordringer i din tid med os. Vi beklager, at dit værelse ikke blev opdateret korrekt. Vi holder os til en meget højere standard, så vi vil løse dine bekymringer med vores team for at hjælpe os med at rette op på disse problemer fremad.

Vi håber, at du giver os en anden mulighed for at dele en mere positiv oplevelse med dig snart.

Yours in Hospitality,
Abel Cartagena, Jr. – General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 4. maj 2018 fra mobile enheder

Vi er en familie med bedsteforældre. To voksne og to teenagere.
Vi havde læst anmeldelserne om hotellet inden vi ankom, og kunne forstå at der ventede os et slidt hotel.
Det er ikke en underdrivelse. Hotelleret har i den grad brug for en update.
Det er svært at beskrive, men tapet falder ned. Loftet i badeværelset er på vej ned. Toilettet står løst. Rengøringspersonalet gør det ok, når man tænker på hvad de er oppe imod.
Flere gange oplevede vi at dørkortene ikke virkede og skulle ned og have dem aktiveret.
Elevatorerne var altid optaget om morgenen, og så er der altid langt ned fra 14. Etage.
Det eneste positive jeg kan sige er Allison, som er en meget hjælpsom og sød receptionist.
Havde vi rejst selv, havde vi flyttet hotel.

Overnattede: maj 2018, rejste med familie
Tak, tomasjeanettl
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Brendan M, General Manager hos The Manhattan at Times Square Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. maj 2018

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din feedback, Tomas & Jeanett.

Vi var skuffede over at lære at betingelsen for vores hotel ikke opfyldte dine forventninger. Vær sikker på at dette ikke er den standard, som vi stræber efter at levere. Vi beklager også, at du står over for sådanne vanskeligheder med vores elevatorer. Vi har videresendt dine bekymringer til de relevante medlemmer af vores team, så vi kan forbedre fremadrettet.

Vi håber, at du giver os mulighed for at dele en mere positiv oplevelse med dig snart.

Yours in Hospitality,
Brendan Moraes - General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. april 2018 fra mobile enheder

Hurtigt adgang til værelset og alt blev vist hvordan det fungerede super fedt meget flinke personale også ligger det lige i midten af det hele blev rådgivet om hvor de forskellige ting ligger i forhold til hotellet .

Overnattede: april 2018, rejste med familie
Tak, Michael H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Brendan M, General Manager hos The Manhattan at Times Square Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. april 2018

Tak for at dele denne dejlige anmeldelse, Michael.

Vi er begejstret for at høre, at du nyder dit ophold hos os. Det er vores fornøjelse at imødekomme dig, og vi sætter pris på din ros. Alam er et fremragende medlem af vores team. Han går altid ud over for vores gæster. Du kan se, hvorfor vi elsker at have ham her så meget.

Vi ser frem til at dele en anden fantastisk oplevelse med dig snart. Hav en smuk dag.

Yours in Hospitality,
Brendan Moraes - General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. oktober 2017

Boede her i 5 nætter på værelse på 20ende etage.
Vi blev modtaget af smilende receptionist (sjældenhed på gennemsnits hoteller i New York) som i forbindelelse med check in fortalte os at selvom vi havde betalt vores hotel via Hotels.com, så ville vi blive opkrævet ekstra servicecharge på 30 dollars per rum, per nat. Har vi aldrig prøvet før på noget andet hotel.
Det positive:
Rent hotel, gode senge, god dyne, god wifi, god safebox, godt fitness rum, tæt på central park, masser af spisesteder til morgenmad omkring hotellet, tæt på broadway shows hvis man er til det.
Det negative:
Tynde vægge med meget støj fra naboer, beskidte plettede gulvtæpper på gange og værelse, tapetet på værelset bulede med mærkelige udefinerbare plamager, 30 dollars ekstra servicecharge per nat, kedeligt ucharmerende turistområde fyldt med sælgere af turistbus ture mm., havde støjende rengøring af naboværelse af 2 omgange sent om aftenen , den ene gang kl21 hvor 2 rengøringsdamer satte sig i 1,5 time og så fjernsyn på naboværelset mens de talte højlydt i telefon(indtil jeg gik ind og bad dem om at stoppe) , den anden gange kl23 om aftenen.

Vi havde en del bystøj fra vores værelse på 20 sal på bagsiden af hotellet- der må være en del mere støj fra værelser lavere liggende og ud til broadway.
Vil ikke returnere til dette hotel igen.

Værelsestip: Højt og på bagsiden af hotel og om muligt uden connecting dør til naboværelse.
Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
Tak, 152mads
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Brendan M, General Manager hos The Manhattan at Times Square Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. oktober 2017

Kære gæst, vi sætter pris på feedbacken.

Vi er skuffede, din tid med os var mindre end ideel. Det er uheldigt, at du ikke har bemærket alle gebyrer forbundet med din reservation. Vores faciliteter gebyr giver os mulighed for at tilbyde yderligere faciliteter for alle vores gæster. Oplysningerne om vores gebyr er let tilgængelige på vores hjemmeside sammen med alle tredjeparts booking platforme. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer, kan du kontakte vores team på manhattangr@mtshotel.com.

Vi håber, at du giver os en anden mulighed for at dele en mere positiv oplevelse med dig snart.

Yours in Hospitality,
Brendan Moraes - General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har haft et par forrygende dag på Hotellet, i en af deres eksklusive værelser. Det er lidt dyrere, men super fedt!
Morgenmaden er "Grab to Go" og fungerer fint ikke mindst på grund af Dolores & John. 5x☀️

Overnattede: juli 2017, rejste som par
1  Tak, boVarny
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Brendan M, General Manager hos The Manhattan at Times Square Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. juli 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

Thanks for the wonderful review.  We're happy your time with us was so excellent.  It's amazing you appreciated our spacious and comfortable accommodations as well as our top-notch team.  We endeavor to ensure our guests have a memorable and relaxing experience.  We can't wait to host you again soon for another splendid experience.

Have a fantastic day.

Yours in Hospitality,
Brendan Moraes - General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser