18 personer kigger på dette hotel
Etrip211 US$
ZenHotels.com
Hampton
Anmeldt d. 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi boede på 4 sal ud til vejen, der var meget trafikstøj og væggene tynde så også meget larm fra andre gæster . Om natten kan man høre metroen.

Værelset var lille men med 2 store senge som med dejlige madrasser. Vi boede 4 og det er lige trangt nok. Der er kaffe på værelset og daglig rengøring. Vi havde karbad og det var perfekt med vores to drenge efter en lang gåtur.

Morgenmaden er et kapitel for sig, det er virkelig Amerika : omelet med ost - bagel - toast osv. Intet pålæg eller grønt . Der er vaffeljern så man selv kan lave sin vaffel . Buffeens varme ret ( pølser, bacon osv) varieres dagligt.

Der lidt plads, kø til bordene , forfærdelig belysning og lyd og ringe service, der bliver ikke fyldt op automatisk ..

Hvis vi kommer tilbage til New York vil jeg ikke bo der igen, for jeg booke i Soho området. Området hotellet ligger i er så hektisk.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, carinas893
Lawrence_Shorter, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2016

Hej,

Det var sådan en fornøjelse at have dig som gæst. Jeg undskylder for eventuelle gener, du står over for under dit ophold. Vi håber, at du stadig vil overveje os for dine fremtidige New York City rejsetilbud behov, som vi stræber efter at levere den bedst mulige service til alle vores gæster, og vil tage din kritik til sig.

Anmeldt d. 10. oktober 2016

Da vi bestilte hotellet var vi indstillet på et hotel af lav standard. Men der tog vi fejl. Hotellets placering er i gå-afstand til det meste (10 minutter så er man på Time Square). Små værelser men er rene og pæne, vi fik rene håndklæder hver dag.
Morgenmaden var perfekt. Der var det man havde brug for og lidt ekstra. Var personligt vild med deres havregrød med nødder og kanel! Som dessert til morgenmaden lavede vi selv vafler på vafeljernet, og personalet var søde og i mødekommende!
Det eneste vi vil fraråde er at booke lufthavns transfer bussen . Hvis man som vi ikke er stærke i kørsel og nemt bliver køresyge, så er denne bustur forfærdelig. Minibussen var slidt og hoppede og dansede rundt. Ydermere blev vi ikke informeret om at man også skulle rundt og samle op andre steder. Det betød at vores tur til lufthavnen tog 1 time ekstra.
Men alt i alt en rigtig god tur, og vi vil helt klart booke hotellet næste gang at vi rejser til New York!

Værelsestip: Boede på 21. etage ud mod vejen. Blev ikke generet af trafikstøj.
Dato for ophold: oktober 2016
Tak, 993carinah
Lawrence_Shorter, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2016

Hej,

Tak fordi du tog dig tid til at skrive i forhold til din seneste ophold hos os. Vi er så glade for at se, at du har nydt dit ophold, og vi håber at se dig igen engang i den nærmeste fremtid!

Anmeldt d. 27. juni 2016

Fint værelse, god morgenmad, ok senge og i gå afstand til de fleste af New Yorks attraktioner. Dog havde vi en uheldig oplevelse med en alt, alt, alt for stor telefonregning
( opkald fra værelses telefon af en varighed på knap 4 minutter til forsikringsselskab i DK/ bortkommen bagage - regning 1500 danske kroner!!!!! ) Efter mange, mange forsøg på at få forskellige managere i tale, måtte vi opgive, betale og rejse hjem. Ikke en god oplevelse.

Værelsestip: Vi boede på 2 sal mod gaden, men der var roligt.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, Sisse53
Tyera B, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2016

Hello,

Vi er glade for at se, at du gav feedback Vedrørende din oplevelse med Hampton Inn Times Square North. Tak for denne feedback, vi elsker konstruktiv kritik og vil arbejde for at forbedre vores service på alle områder. Vi håber, at du vil stadig anser os for din fremtidige New York rejser. Mens der er Bestemt undskyldning for din dårlige erfaringer jeg forsikre Dem que mange af disse elementer er ikke normen for os, og er allerede blevet behandlet. Endnu en gang jeg håber, at du vil vende tilbage til opleve den sande Hampton Inn Times Square North service.

Best,
Tyera Brown

Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Har boet 1 uge på dette hotel, super betjening og lækker beliggenhed en gade fra Times Square og en gade fra Hells Kitchen.
Dog anbefales det at man går tidligt ned til morgenmad da der er godt run på ved 7:30 tiden.
Subway station lige på den anden side af gaden.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, 298hellej
Lawrence_Shorter, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2016

Anmeldt d. 28. marts 2015

Fint turisthotel med gode restauranter ganske tæt på. God beliggenhed. På hotellet kan man forsyne sig med kaffe, te og en fantastisk kakao hele dagen. Det er rigtig rart, når det er koldt udenfor. Morgenmaden er ok, der er frugt, yougurt, vafler, brød, nogle varme ting etc.

Dato for ophold: marts 2015
2  Tak, GourmethajerneN
Lawrence_Shorter, Guest Relations Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2015

Hej,

Tak for udstationering om din oplevelse med Hampton Inn Times Square North. Det er sådan en fornøjelse at se, at du har nydt dit ophold. Vi håber, at du vil vende tilbage til din næste eventyr i Big Apple!

Best,
Direktør for gæst Service