20 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com171 US$
Hotels.com171 US$
Hampton171 US$
Priceline171 US$
Travelocity171 US$
travelup.com197 US$
Anmeldt d. 10. oktober 2016

Da vi bestilte hotellet var vi indstillet på et hotel af lav standard. Men der tog vi fejl. Hotellets placering er i gå-afstand til det meste (10 minutter så er man på Time Square). Små værelser men er rene og pæne, vi fik rene håndklæder hver dag.
Morgenmaden var perfekt. Der var det man havde brug for og lidt ekstra. Var personligt vild med deres havregrød med nødder og kanel! Som dessert til morgenmaden lavede vi selv vafler på vafeljernet, og personalet var søde og i mødekommende!
Det eneste vi vil fraråde er at booke lufthavns transfer bussen . Hvis man som vi ikke er stærke i kørsel og nemt bliver køresyge, så er denne bustur forfærdelig. Minibussen var slidt og hoppede og dansede rundt. Ydermere blev vi ikke informeret om at man også skulle rundt og samle op andre steder. Det betød at vores tur til lufthavnen tog 1 time ekstra.
Men alt i alt en rigtig god tur, og vi vil helt klart booke hotellet næste gang at vi rejser til New York!

Værelsestip: Boede på 21. etage ud mod vejen. Blev ikke generet af trafikstøj.
Dato for ophold: oktober 2016
Tak, 993carinah
Lawrence_Shorter, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2016

Hej,

Tak fordi du tog dig tid til at skrive i forhold til din seneste ophold hos os. Vi er så glade for at se, at du har nydt dit ophold, og vi håber at se dig igen engang i den nærmeste fremtid!

Bedst,
Operations manager

Anmeldt d. 27. juni 2016

Fint værelse, god morgenmad, ok senge og i gå afstand til de fleste af New Yorks attraktioner. Dog havde vi en uheldig oplevelse med en alt, alt, alt for stor telefonregning
( opkald fra værelses telefon af en varighed på knap 4 minutter til forsikringsselskab i DK/ bortkommen bagage - regning 1500 danske kroner!!!!! ) Efter mange, mange forsøg på at få forskellige managere i tale, måtte vi opgive, betale og rejse hjem. Ikke en god oplevelse.

Værelsestip: Vi boede på 2 sal mod gaden, men der var roligt.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, Sisse53
Tyera B, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2016

Hello,

Vi er glade for at se, at du gav feedback Vedrørende din oplevelse med Hampton Inn Times Square North. Tak for denne feedback, vi elsker konstruktiv kritik og vil arbejde for at forbedre vores service på alle områder. Vi håber, at du vil stadig anser os for din fremtidige New York rejser. Mens der er Bestemt undskyldning for din dårlige erfaringer jeg forsikre Dem que mange af disse elementer er ikke normen for os, og er allerede blevet behandlet. Endnu en gang jeg håber, at du vil vende tilbage til opleve den sande Hampton Inn Times Square North service.

Best,
Tyera Brown

Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Har boet 1 uge på dette hotel, super betjening og lækker beliggenhed en gade fra Times Square og en gade fra Hells Kitchen.
Dog anbefales det at man går tidligt ned til morgenmad da der er godt run på ved 7:30 tiden.
Subway station lige på den anden side af gaden.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, 298hellej
Lawrence_Shorter, Front Office Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2016

Bedst,
Operations manager

Anmeldt d. 28. marts 2015

Fint turisthotel med gode restauranter ganske tæt på. God beliggenhed. På hotellet kan man forsyne sig med kaffe, te og en fantastisk kakao hele dagen. Det er rigtig rart, når det er koldt udenfor. Morgenmaden er ok, der er frugt, yougurt, vafler, brød, nogle varme ting etc.

Dato for ophold: marts 2015
2  Tak, GourmethajerneN
Lawrence_Shorter, Guest Relations Manager hos Hampton Inn Manhattan-Times Square North, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. marts 2015

Hej,

Tak for udstationering om din oplevelse med Hampton Inn Times Square North. Det er sådan en fornøjelse at se, at du har nydt dit ophold. Vi håber, at du vil vende tilbage til din næste eventyr i Big Apple!

Best,
Direktør for gæst Service

Anmeldt d. 2. september 2010

Havde et dejligt stort værelse med kingsize seng og aircon.
Fint rent. Sengen var dog lidt for blød.
Havde ingen problemer med larm fra gaden, da vi boede på 10 etage og værelset vendte ud mod en mere stille vej. Ej heller problemer med larm fra andre på hotellet.
Morgenmadsbuffet var med i prisen og var rigtig fin med stort udvalg. Dog ikke så mange borde at spise ved, men i løbet af 10-15 min var der som regel altid plads.
Rigtig dejligt med fri wi-fi på hele hotellet. Hvis man ikke selv har mobil/computer med er der 2 computere i lobbyen man fri kan bruge til at komme på nettet.
Fint fitnessrum selv om det ikke var så stort men der var det mest basale med 3 løbebånd + vægte.
Ligger i gå afstand til Times Squard ca 10-15 min. Subwayen under 5 min væk.
Alt i alt et rigtig godt ophold og et sted vi klart vil overveje igen.

Dato for ophold: august 2010
1  Tak, anitol