33 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com180 $
Hotels.com180 $
Priceline178 $
Agoda.com178 $
FindHotel165 $
Trip.com197 $
Anmeldt d. 4. juni 2016

Sjovt nok er de billeder man ser i annoncen ikke de værelser man får til trods for at vi betalte over kr. 2.000 i døgnet. Og så blev vi oven i købet opgraderet da vi tjekkede ind?
Værelse var sådan ok. Pladsen var der og det var muligt at åbne et vindue. Dog manglede vi et køleskab. Rengøringsniveau var fint og personalet venlige.

Værelsestip: Så højt op som muligt
Dato for ophold: maj 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, AnetteOHH
Anmeldt d. 28. maj 2016

Min kone og jeg havde et par dage i New York og havde valgt dette centralt placerede hotel. Det lå virkeligt godt med gå-afstand til alt livet omkring Times Square. Vores værelse var moderniserede - dog ikke særlig god lydisolering. Man kunne tydeligt høre elevatorer, vandhaner og andre gæster. Det var et stort plus at der var kaffe/temaskine på værelset. Wifi var desværre både dyrt, langsomt og ustabilt. Og på trods af 6 elevatorer var der ofte lang kø til at komme både op og ned.

Værelsestip: Vælg en suite med egen altan
Dato for ophold: maj 2016
Tak, Henrik14092011
Anmeldt d. 15. marts 2016 fra mobile enheder

Dette hotel er et super hotel for dem som ønsker et ordentlig hotel i New York, men ikke ønsker noget overdådigt fordi man ikke skal tilbringe meget tid på værelset. Hotellet er lidt slidt, men bestemt en fint standard alligevel. Hotellet ligger 50 meter fra Times Square og om aftnen kan man fornemme de mange lys ind af vinduet. Hotellet er ideelt for dem, som besøger new York for første gang, da mange af de store seværdigheder er indenfor gå afstand. Har man besøgt New York før og set det man skal se, ville jeg nok vælge et mere lokalt hotel i New York, hvor man kommer tættere på det lokale. Atmosfæren ved Times Square er meget turistpræget.

Dato for ophold: april 2015
Tak, julie_laegaard
Anmeldt d. 25. oktober 2015 fra mobile enheder

Ingen wifi, medmindre man vil betale danske kroner 355,- for 7 dage, det er for dårligt her i 2015.Hotellet ligger rigtigt godt og fungerede fint som base, der var rimelig ro på værelset trods den gode placering værelserne var ok vi boede på 4. Sal. rengøringsniveau var helt i top, og service i lobbyen var god om morgenen kunne der forekomme lange ventetider på elevator, hurra for trappen

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Martin R
Anmeldt d. 15. september 2015

Hotellet er lidt udtjent på langt de fleste værelser ud over 18 etage der er blevet totalt renoveret og er super lækker standard og resten af værelserne vil nok blive sat i stand løbende .
Beliggenhed perfekt i centrum , men husk at booke på 18 sal selv om det er dyrere er det det værd !
God betjening og høj service og sikkerhed
Ingen restaurant eller morgenmad , men butik med drikkevare og turistting
Morgenmad skal selvfølgelig nydes på de lokale diners m.m Fantastisk by !

Værelsestip: Wifi gratis på nogle værelser 18 sal
Dato for ophold: august 2015