jane D
Herning, Danmark

Beliggenhed i det skønneste kvarter med parken lige overfor. Gode og rummelige værelser med fin betjening

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. okt. 2017
Vi nød i den grad at besøge dette hotel. Dejlige store værelser i forhold til hvad vi før har prøvet i NY og Boston eks. Meget venlig betjening. Skøn morgen mad på hotellet .værelserne trænger nok til et lift mht gulvtæpper og gardiner. Håndklædeskift hver dag
Beliggenheden i top med Washington square park lige overfor. De omliggende kvarterer er så hyggelige og fine arkitektoniske. Mange gode spisesteder i gåafstand .
Anbefalelses værdigt sted.
Dato for ophold: oktober 2017
Værelsestip: Store rummelige værelser og så er der morgenmad på hotellet.
Problemer med denne anmeldelse?
2.159 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
1.2 km fra Washington Square Hotel
1.780 kr.
  • Motto
1.4 km fra Washington Square Hotel
Restaurant
Arlo SoHo Lobby and public space.
2.001 kr.
Roomservice
Fitnesscenter
Vis flere hoteller i New York City
Anmeldt d. 18. oktober 2017

Hotellet ligger perfekt til vores smag. Rigtig hyggeligt område, der er en blanding af NYU-universitetsstuderende og kreative mennesker omkring musik/spisestederne i Bleecker Street. Vores værelse var ganske fint og rent til prisen, men ikke mere end det.
Behageligt personale, der hilser med et smil og gerne hjælper med tips eller praktik.
Vi brugte ikke morgenmaden på hotellet, hvilket vi heller ikke vil anbefale, udvalget i nabolaget taget i betragtning.

Dato for ophold: september 2017
2  Tak, ThomKa123
Anmeldt d. 9. august 2017

Et OK hotel. Velfungerende med lidt små værelser. Vores værelser havde udsigt ind i en gavl c 2 m fra vinduet. Så det var ikke udsigten der trak. Men et godt mellemklasse hotel med god morgenmad og så ikke mindst en dejlig beliggenhed.

Dato for ophold: august 2017
1  Tak, 478steffens
Anmeldt d. 31. maj 2016 fra mobile enheder

Hotel med meget små og lidt ældre stand værelser, men med den hyggeligste beliggenhed lige ved den hyggelige Washington Square Park.

Venlig betjening i morgenmadsrestauranten og en meget hjælpsom dørmand, som altid var i strålende humør.

Let morgenmad var inkluderet i prisen, hvilket var rart.

4 stjerner pga. værelsernes størrelse, hvor der kun var plads til 2 kufferter ved at kravle hen over sengen.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Janne M
Anmeldt d. 26. februar 2016

Hvis du kan få værelse 912 er du heldig - tre vinduer med fantastik udsigt over SOHO.
Personalet er venlige og hjælpsomme. Vi har det dejligt her. Morgenmaden er også god - men hvis du går udenfor kan du finde den endnu bedre.

Værelsestip: 912 er rigtig godt
Dato for ophold: februar 2016
Tak, camillak534
Anmeldt d. 23. oktober 2015 fra mobile enheder

Hotellet er rigtig godt. Vi havde et fint værelse på 8 sal. Værelset er lyst og indbydende og der er kun få mangler. Propperne i badekar og håndvask lukker ikke til, så karbad er ikke muligt. Elkers er servicen er god, personalet er venligt og meget hjælpsomt. Som sådan helt igennem rigtig rigtig godt. Hvorfor så kun fire stjerner. Morgenmaden, som var inkluderet i vores pris, er kun delvis inkluderet. Skal du have eksempelvis æg i en eller anden form, koster det ekstra, og baren på hotellet er permanent lukket. Ingen af delene var vi informeret om.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, 403carstenw